• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران: منافقین کوچکتر از آن هستند که در افغانستان پایگاه بزنند

  • کد خبر : 19378
  • 28 ژانویه 2019 - 11:45

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران با تاکید براین که منافقین کوچکتر از آن هستند که بیایند در افغانستان پایگاه بزنند، مطرح کرد: آنها نمی توانند در افغانستان پایگاه بزنند، آنهم افغانستانی که از هر گوشه ای گلوله ای رد می‌شود و نسبتا نا امن است.به گزارش فراق، جواد کریمی قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت ضمن اشاره به موضوع خبر سفر سرکرده منافقین به افغانستان و تلاش برای ایجاد پایگاه نظامی در شرق ایران، گفت: این خبر مربوط به حضور منافقین در افغانستان سال های پیش نیز مطرح شده بود و دوباره هم مطرح شده، اما این اتفاق نمی افتد، چرا که مردم افغانستان مردم قوی هستند.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: «رجوی» سرکرده منافقین به پایگاه آلبانی می‌رود و اعلام می‌کند که ما در طراحی که کردیم از دی ماه شروع می‌شود و تا ۲۲ بهمن نظام جمهوری اسلامی واژگون می شود ؛به افراد قول می دهد تا ۲۲ بهمن صبر کنند؛اگر نتیجه نگرفتند به آنها کمک می کند تا تسلیم شوند.
عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش های آمریکا برای ریشه دواندن داعش در افغانستان، تصریح کرد:همین الان هم آمریکا در افغانستان تلاش می‌کند که داعش را تقویت کند و در مرزهای خراسان مستقر کند؛ولی همانطور که در سوریه و عراق داعش شکست خوردند در این جاهم شکست می خورند.
رسانه‌های افغان در روزهای گذشته از سفر مریم رجوی سرکرده فرقه تروریستی منافقین به این کشور و تحرکات مشکوک آمریکا و متحدان عربش در ولایت هرات افغانستان خبر داده‌اند.
دولت ترامپ در راستای اقدامات جدید ضد ایرانی‌اش قرار است کمک‌های خود به منافقین را افزایش دهد و پایگاه‌های نظامی برای این فرقه تروریستی در کشور‌های همسایه ایران احداث کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19378