• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

دینِ رجوی، مبارزه مسلحانه است

  • کد خبر : 19255
  • 22 ژانویه 2019 - 12:54

از زمانی که وارد فرقه رجوی شدم این را فکر می کردم که سازمانی مسلمان و پیرو اسلام هستند آن هم به قول خودشان اسلامی دموکراتیک و از اسلام ناب محمدی اما بعدها فهمیدم که این اسلام، اسلامی پوشالی و خالی از محتوا است.
اما چرا گفتم اسلام پوشالی، اینها را با مثال های خودم برایتان باز می کنم. اولین امری که می شود متوجه شد این اسلام پوشالی است تفاسیری بود که رجوی از قرآن داشت حرف هایی زیبا برای استفاده و منافع خود رجوی، بارها یادم می آید رجوی می گفت اگر ما به بهشت نرویم چه کسی برود یا مخاطب مجاهدین خداوند در قرآن ما هستیم .

فرماندهان در فرقه رجوی هنگام نماز به جای عبادت کنترل می کردند چه کسی به نماز آمده و میان نماز اسم ها را ثبت می نموده و در عین حال تبلیغ مارکسسیت را می کردند.
در فرقه می گفتند تو حرف بزن فقط ویز ویز کن یعنی تظاهر را حفظ کن محتوایت مهم نیست چون این سازمان بر این امر سوار شده است نه صدق و فدا و هزاران مثالی که در متن ها نمیگنجد .
در آخر بگویم دین اسلام دین صلح و دوستی است اما دین رجوی دین مبارزه مسلحانه است نه فقط برای دشمنان بلکه همه گیر است به عنوان مثال می گفت که بین دشمن و کسی که از سازمان رفته است اول باید به آن نفر که از سازمان رفته است شلیک کرد.

رها رضایی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19255