• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

ارباب پوشک ها در آلبانی / پوشکی‌ها ایستاده می‌میرند

  • کد خبر : 19114
  • 12 ژانویه 2019 - 10:54

با آشکار شدن ابعاد کلان‌تری از مقاومت زپرتی فرقه رجوی در آلبانی، از آنجا که این مقاومت همیشه پابرجا، تا سرحد خراب کردن خویش به پیش رفته است، سران این فرقه با پذیرش استفاده از پوشک به عنوان اصلی‌ترین عنصر مقاومت در برابر نظام و مردم ایران، بر استفاده مداوم از پوشک تا پیروزی نهایی تأکید کرده و پوشک را استراتژیک‌ترین محصول اتاق فکرهای تاریک این فرقه اعلام کردند.

در همین راستا، «مقاومت زپرتی » (فرقه پیر و پاتال رجوی) با اعلام فراخوانی جدید از تمام اشخاص حقیقی و حقوقی در جای جای ایران و کره خاکی خواست تا در مشارکتی کم نظیر و با همیاری تمام عیار، نسبت به تأمین تمام یا بخشی از پوشک مصرفی سالانه در این فرقه مساعدت کنند. بر همین اساس، این مقاومت زپرتی در راستای تداوم ایستادگی، اقلام مورد نیاز را به قرار زیر اعلام کرد:

  1. پوشک‌ها قطعا باید دارای ابعاد مقاومتی و ایستایی بالایی در مقابل شستشو و استفاده مجدد باشد؛
  2. از آنجا که سربازان دلیر و شجاع این مقاومت سال‌های سال است که با جنس مخالفی به عنوان همسر، برخورد نداشته‌ و علی‌القاعده دست درازی‌هایشان نیز در نهایت ترس و احتیاط و در خفا بوده است، بنابراین برای جلوگیری از ایجاد لحظه «جیم» در اندک برادران جوان باقی مانده در مقابل خواهران شورای رهبری،‌ ضروری است پوشک مورد استفاده توسط زنان شورای رهبری از نوع کم حجم، دارای قدرت جذب بالا و بدن نما نباشد. بدیهی است این مقاومت وظیفه قهرمانانه خود می‌داند تا پس از تعویض خواهران مقاومت در نهایت دقت و امنیت، این میراث ماندگار را بدور از چشم برادران مقاومت (برای پرهیز از لحظه جیم) در مکان مناسبی دفن کند. این پوشک‌ها حتما باید دارای قفل ایمنی در مقابل تماس‌های دوستانه و خیرخواهانه سران مقاومت، رفقای اروپایی و آمریکایی و نیز دوستان و شیوخ بازنشسته و خوش اشتهای سعودی باشد؛
  3. برای سربازان راه آزادی وطن که عمری در راه آزادی ایران عزیز در اشرف، لیبرتی و هم‌اکنون نیز در آلبانی به مقاومت جانانه خود ادامه داده‌اند، پوشک‌ها باید با نمای خشن و همراه با تصاویری غیر تحریک کننده همراه باشد. بدیهی است بسته‌هایی که بر روی آنها تصاویر زنان بدون پوشش یا مردان با لبخند و حاکی از حس بی‌تعلقی به ایثارگری و فداکاری باشد بازپس فرستاده خواهد شد. در همین راستا از آنجا که میزان مصرف اعضای فداکار این مقاومت اصیل، بسیار بالاست، پیشنهاد می‌شود با استفاده از تصاویر خواهر مریم و برادر مسعود، ابعاد مقاومت‌پذیرتری به پوشک‌های ارسالی داده شود.
  4. بی‌تردید در راستای هدایت این خیل خروشان و روان و جاری تا سرمنزل مقصود، مسئولیت رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران بی‌بدیل و خاص است و به تناسب همین مسئولیت نیز پوشک مورد نیاز خواهر مریم باید خاص‌تر و ویژه‌ تر باشد؛ پوشک‌های خواهر مریم به دلیل تعویض دیرهنگام حتما باید به پودر بچه با خاصیت ضدعفونی کننده و رایحه‌ای دلپذیر نیز مجهز باشد تا به دلیل عمق تلاش‌ها در راه آزادی وطن و عدم فراغت برای تعویض سریع، از ایجاد سوزش بیشتر رییس جمهور مقاومت جلوگیری کند. این پوشک‌ها به همین دلیل باید از ابعاد نازکی و بسیار کم حجم برخودار باشد تا خاطره تلخ خودارضایی برادران مقاومت با تصویر خواهر مریم (در سال‌های جدایی همسران از یکدیگر در اشرف)، این بار با دیدن برجسته‌تر شدن ابعاد تحتانی خواهر مریم،‌ دوباره تکرار نشود. بدیهی است فراوانی و تعدد جلسات لابی و خلوت‌های رییس جمهور موفق مقاومت با برخی چهر‌ه های ذی‌نفوذ، ایجاب می‌کند در صورت نیاز به بازکردن سریع پوشک برای رسیدن به اهداف مقاومت سترگ خواهر مریم،‌ چسب‌های پوشک خواهر مریم در عین مقاومت و استحکام،‌ به آسانی توسط وی یا دوستان مقاومت باز شود. با تقدیم احترام؛ شورای مقاومت قهرمانانه ایران.

شنیده‌ها حاکی از آن است که بعد از اطلاعیه شورای مقاومت زپرتی ایران، مقرر شده جشنواره‌ بین‌المللی فیلم پوشک نیز با حمایت مالی مجاهدین آغاز به کار کند. دبیرخانه این جشنواره نیز با تمجید از استقبال با شکوه فیلم‌سازان از سراسر دنیا اسامی تعدادی از فیلم‌های راه یافته به بخش نهایی جشنواره فیلم پوشک را به این شرح اعلام کرد:

۱- پوشک‌هایم برای تو؛ ۲- می‌خواهم پوشکی بمانم؛ ۳-جدایی مریم از پوشک؛ ۴-پوشکی‌ها ایستاده می‌میرند؛ ۵-عالیس در سرزمین پوشکی‌ها؛ ۶- مریم پوشکی می‌شود؛ ۷- پوشک‌ها از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند؛ ۸- در مسیر پوشک؛ ۹- هزار پای پوشکی؛ ۱۰- گل‌های پوشکی؛ ۱۱- ابد و یک پوشک؛ ۱۲- پوشک باز؛ ۱۳- میهمان پوشک؛ ۱۴- درباره پوشک ۱۵- هیس! پوشک‌‌پوشان فریاد نمی زنند؛ ۱۶- پوشک پوشی از قفس پرید؛ ۱۷- سلام پوشکی؛ ۱۸- از موشک تا پوشک؛ ۱۹- شبهای پوشکی؛۲۰- سلام پوشکی؛ ۲۱-پوشک با من است؛ ۲۲- آژانس پوشکی؛ ۲۳-ایستاده در پوشک؛ ۲۴- پوشک وارد می‌شود؛ ۲۵- الوالو من پوشکی ام و …

طبق اخبار واصله، از آنجا که میدان‌های اشرف در کمپ آلبانی وجود ندارد،‌ به دستور رییس جمهور مقاومت زپرتی،‌ قرار است چند خیابان و میدان جدید در این پادگان به قرار نام‌های زیر ایجاد شود؛ میدان پوشک، بزرگراه پوشک، خیابان پوشک‌‌آباد و …

روز گذشته همچنین شبکه‌های تلویزیونی مجاهدین با قطع برنامه‌های عادی خود خبر کنلگ زنی کارخانه تولید پوشاک توسط مریم قجر رجوی را پخش کرد. در این خبر اینگونه عنوان شد: «در ادامه فعالیت‌های فوق مدرن و صنعتی مجاهدین همانند نوشابه سازی در پادگان اشرف، امروز با حضور رییس جمهور مقاومت و با مشارکت دولت عربستان، کنلگ کارخانه ساخت پوشک مسعود در کمپ آلبانی به زمین زده شد. در این مراسم پرشور و سرشار از معنویت،‌ خواهر مریم ابراز داشت: قطعا با تولید پوشک‌هایی ناب و با کیفیت، در زمینه واردات پوشک به بی‌نیازی و استقلال خواهیم رسید.

وی ادامه داد: ما با درنوردیدن مرزهای تکنولوژی و با آمیختن آن با ایدئولوژی‌های گران سنگ مسعود، در آینده نه چندان دور به یک صادرکننده بزرگ پوشک بزرگ‌سالان در اروپا تبدیل خواهیم شد و در آن زمان است که قطعا شورای امنیت و سازمان ملل بر اصل آلترناتیو بودن مجاهدین خلق به جای حکومت ایران صحه خواهد گذاشت.

خواهر مجاهد مسعود رجوی افزود: در فاز اول، کش پوشک‌ها بطور کامل در اشرف ساخته خواهد شد و در سال‌های بعدی نیز رفته رفته لایه‌های مقاومت‌پذیر، ماده جاذب و دیگر مواد مورد نیاز را با حمایت حامیان مقاومت تولید خواهیم کرد.

وی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد ضرورت تولید پوشک توسط مجاهدین، ابراز کرد: ایستادگی و مقاومت تا سرمنزل مقصود هدفی است که برای رسیدن به آن حتی نباید برای لحظه‌ای به نشستن فکر کرد. ابعاد والا و سترگ این معنی تا آنجا است که ما را بر آن داشت تا از همین قدم اول به نشستن فکر نکنیم و مقاومت مردان و زنان مسعود را با تولید این پوشک‌ها افزایش دهیم.

نوبتی هم باشد نوبت برادر مسعود است که سال‌ها از نبودنش می‌گذرد. شاید اگر به گذشته‌ها برگردیم و سابقه مسعود مفقود را هم مرور کنیم،‌ حال و روز آن زمان او نیز کمتر از حال و روز امروز اعضای فرقه‌اش نبوده باشد؛ روزهایی که او در زندان پهلوی بود و همه اعضای مطرح این فرقه اعدام شدند اما مسعود رجوی به دلیل همراهی تام و تمام در لو دادن دیگر اعضای فرقه، از مرگ نجات یافت. آن روزها پوشک نبود اما هستند کسانی که بتوانند شهادت بدهند مسعود از ترس اعدام و شکنجه چقدر مأموران نظافت زندان را به زحمت انداخته است.

س.شکیبا

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19114