• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

خشم فرقه رجوی از افشاگری جداشده ها

  • کد خبر : 18873
  • 17 دسامبر 2018 - 10:01

فرقه رجوی اخیرا شروع به جاسوس پروری با اهرم فشار مستمری ماهانه کرده است در حالی که این پول را از کمیساریا  گرفته و به آنها می دهد.

یک سری از افراد به هر دلیل موجه یا غیر موجه از دفتر فرقه پول می گیرند ولی به چه بهایی؟

«این ماه یعنی دسامبر ۲۰۱۸ که فرقه رجوی خواسته حقوق ماهانه برخی جداشدگان را بپردازد، عکس برخی جداشده ها از جمله آقایان عظیم میش مست، غلامعلی میرزایی، علی هاجری، موسی دامرودی و غلامرضا شکری و برخی دیگر را روی میز گذاشته تا به سایرین گوشزد کند که هر گونه ارتباط با این افراد خشم فرقه را موجب شده و لذا حقوق هر کسی که با این افراد رابطه داشته باشند قطع خواهد شد و در مقابل باید هر گونه خبری از آنان بدست آوردند را به فرقه خبر بدهند.»

من با شنیدن خبر بالا یاد یکی از نشست های رجوی ملعون افتادم که داستان حضرت ابراهیم را هزاران بار تحریف می کرد. با حرفهایش کاری ندارم فقط یک جمله اساسی داشت که زبان حال خیلی از نفرات هست: «أُفٍّ لَکُمْ وَ لِما تَعْبُدُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ أَ فَلا تَعْقِلُونَ»

«شرم و قباحت بر شما و آنچه غیر از خدا می پرستید، چرا تعقل نمی کنید؟»

فرقه کار را به جایی رسانده بود که رجوی خون آشام شده بود بت . البته با عرض پوزش از بت هایی که پرستش می شدند لااقل آنها دستور درآوردن رحم زنان را نمی دادند.

یک سری بت پرست، مثل رحمان، احمد واقف و باقی فسیل ها و سوگلی ها باز هم می خواهند یک سری را جلوی رجوی قربانی کنند ولی بدانید که اینجا عراق نیست تا گلوها را ببرید یا سرب بریزید و یا قلم ها را بشکنید.

ما آزادگانیم و تن به بردگی دوباره نمی دهیم این را خوب در گوشهای کر خودتان فرو کنید.

باید با تمام توان به این صورت کریه تف انداخت. باید ابراهیم بود نه بت پرست. اگر قرار بود به بت پرستی ادامه بدهیم که جدا نمی شدیم ولی هستند نفراتی که به قلاده داشتن عادت دارند و هرکاری می کنند.

حرفم با این مزدوران که  هنوز نتوانستند رجوی را از مغز خود بیرون کنند این است مگر یادتان رفته که در نشست به اصطلاح طعمه رجوی گفت:« بریده خوب و بریده بد نداریم همه رو باید گذاشت سینه دیوار»

با تشکر از تمام کسانی که چه با زبان و چه با قلم دست به افشای چهره واقعی رجوی اقدام می کنند.

کیومرث آزاد

اسیر آزاد شده فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18873