• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

رابطه فرقه تروریستی رجوی، ‌عربستان و تلویزیون «ایران اینترنشنال»

  • کد خبر : 18601
  • 02 دسامبر 2018 - 11:11

پوشش کنفرانس منافقین در «ایران اینترنشنال» اتفاقی نبود؛ این شبکه به‌صورت مدام لابه‌لای اخبارش با چند ترفند روانی خبری از آنها به گوش مخاطبانش می‌رساند.

فراق: علی علیزاده کارشناس مسائل سیاسی در خارج از کشور با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: یادتان هست ایران اینترنشنال کنفرانس مجاهدین خلق را مستقیماً پوشش داد؟ این پوشش، تصادفی یا اشتباهی یا ایجاد جنجال برای جلب مخاطب نبود.

به گزارش فراق، این تحلیلگر سیاسی در ادامه یادداشت خود آورده است:

پوشش اخبار فرقه تروریستی مجاهدین خلق بخشی از سیاست رسمی تحریریه ایران اینترنشنال است که مستقیماً توسط عبدالرحمن راشد دیکته و توسط علی‌اصغر رمضان پور اجرایی می‌شود.

ایران اینترنشنال به‌صورت مدام لابه‌لای اخبارش با چند ترفند روانی خبری از مجاهدین خلق به گوش مخاطبانش می‌رساند. این یک دقیقه را برای مثال ببینید.

مقاله یکی از اعضای مجاهدین نه به‌صورت مستقیم بلکه به نقل از مقاله‌ او در العربیه (یکی از رسانه‌های رسمی سعودی) نقل می‌شود تا با یک لایه فاصله‌گذاری ذهن مخاطب کمی گیج و پذیرش محتوای سخن آسان‌تر شود. هدف اینکه اخبار مجاهدین را در ناخودآگاه مخاطب هم‌ردیف بقیه گروه‌ها نشان دهد تا به‌تدریج قبح این سازمان تروریستی بشکند و چهره‌اش عادی‌سازی شود. علت ساده است. حامی مالی مجاهدین، ‌سعودی و صاحب ایران اینترنشنال هم بن سلمان.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18601

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی