• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت محمد(ص) و حضرت خدیجه(س): خانه‌ای که افق‌های روشن آسمان، چشم به آستان بی‌آلایش آن دوختند

  • کد خبر : 18402
  • 18 نوامبر 2018 - 12:19

 «امیدواریم تمام اسیران فرقه رجوی با الهام گرفتن از زندگانی پاک پیامبر اکرم(ص)، زندگی جدیدی را همراه با مهر و شادی در میان خانواده خود شروع کنند.»

دهم ربیع الاول مصادف با سالروز ازدواج رسول خدا حضرت محمدبن عبدالله(ص) و حضرت خدیجه(س) است. تنها ۲۵ بهار از عمر گرانبها و پربرکت پیامبر‌(ص) می‌گذشت که با بانوی چهل ساله‌ای به نام «خدیجه» که برترین بانوی روزگار خویش بود، پیمان زندگی مشترک را امضاء کردند و فصل جدیدی در زندگی آنها آغاز شد.

حضرت خدیجه (س)، به خانه‌ای می‌آید که زینتی جز حضور همیشگی ملائک ندارد؛ خانه‌ای که جز صدای محمد (ص)، هیچ موسیقی دیگری را نمی‌شناسد، خانه‌ای که افق‌های روشن آسمان، چشم به آستان بی‌آلایش آن دوخته‌اند.

گفتنی است، پیامبر (ص) ۱۵ سال قبل از هجرت با حضرت خدیجه کبری (س) ازدواج کردند. در احادیث منابع شیعه و اهل سنت آمده است که حضرت خدیجه(س) بنت خویلد بن اسد، در دانش و اطلاع به کتب زمان خود معروف بوده است.

سالروز پاکترین، زلالترین، شادترین و مقدس ترین پیوند هستی را بر عموم مخاطبان فراق تبریک عرض نموده، امیدواریم تمام اسیران فرقه رجوی با الهام گرفتن از زندگانی پاک پیامبر اکرم(ص)، زندگی جدیدی را همراه با مهر و شادی در میان خانواده خود شروع کنند.

انتهای پیام

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18402

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی