• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

یک سئوال از فرمانده کل ارتش آزادیبخش:بیمه نامه فروغ چه شد؟

  • کد خبر : 18336
  • 14 نوامبر 2018 - 11:36

پیام سیاسی، استراتژیک، خطی، ایدئولوژیک و تشکیلاتی شماره ۱۱ ارتش آزادیبخش رجوی منتشر شد.

هر که ندیده باشد فکر می کند که یک ارتشی با تمام تجهیزات و ادوات جنگی کنار مرز نشسته و منتظر فرمان تهاجم است.

لطفا می توانید بگوئید کدام ارتش که در پیام به آن اشاره کردید ؟ نکند مشتی پیر و پاتال که در زندان اشرف (۳) در آلبانی جمع کرده اید!عجب از حرف خود هم خجالت نمی کشید .
راستی یک سئوال از فرمانده کل ارتش آزادیبخش، بیمه نامه فروغ چه شد؟ تو که می گفتی این تضمین ماست. فکر کنم صدام حسین تضمین تو بود و در اصل به عنوان یک برگ از تو استفاده می کرد چون همین که رفت ارتش تو شد تیرکمان و فلاخن به دست.
راستی یک سئوال دیگر این ارتش تو که قرار است در انقلاب خلق قهرمان شیرجه بزند تاریخی هم برای آن شیرجه زدن گذاشتی یا نه ؟ ولی این بار زرنگی کردی و گفتی هر قدر که طول بکشد.

فهمیدی که از سرنگونی خبری نیست، دست پیش گرفتی که پس نیفتی. فقط دلم به حال آن بیچاره هایی می افتد که عقل خودشان را دست کی دادند.
بله خودت هم خوب می دانی که از سرنگونی خبری نیست چون این برای همگان به اثبات رسیده و حرفهای جان بولتون و جولیانی هیچ آبی برای شما گرم نمی کند.

سئوال از فرمانده کل آیا با این تحریم ها می خواهید سرنگون کنید یا با کانونهای شورشی؟
حرفهایی که همسر سوم شما در میتینگ ها می زد عکس عملکرد شماهاست چون می گفت که شما سد راه نشوید بقیه را ما خودمان حل مکنیم ولی ظاهرا با دهان باز و زبان بیرون افتاده له له می زنید که فقط اسمی از شما بیارند و بگویند مثلا آلترناتیو ولی خودتان هم خوب مید انید تا ته داستان باید به پا بوس آمریکا و غیره بروید کما اینکه از سال ۱۳۸۲ همین کار را در عمل کردید.
راستی جناب فرمانده کل سین ۴۰ چه شد ؟ حداقل می گذاشتی بهمن برسد بعد اقدام می کردی ولی مثل همیشه که می گفتی نباید فرصتها را از دست داد و باید به استقبال دوران جدید رفت تو با یک تیر دو نشان زدی!
اول اینکه زیرآب زمان بندی که برای بخت برگشته ها گذاشته بودی را با رندی زدی، دوم  با نامردی تمام همه را مجبور به نوشتن تعهد جدید کردی ولی آیا مگراینکار شما جلوی جدا شدن افراد را می گیرد؟ نه هرگز، چون به ماهیت شما و فریبکاری شما پی برده اند و حنای شما برای هیچ کس رنگی ندارد. بلاشک این دوران هم نیز خواهد گذشت و روسیاهی برای شما خواهد ماند. حالا هرچه مریم و زهرا مریخی و یک دوجین از این زنها پای منبر بروند روضه سقوط و سرنگونی بخوانند.
حالا هرچه دلت می خواهد پیام و اطلاعیه صادر کن و کانون شورشی دستمزد بگیر را اجیر کن.

ش. ف

عضو جدا شده در آلبانی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18336

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی