• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

توهمات تکراری فرقه رجوی با ادعای سرنگونی/ رنج مردم ایران موجب شادی رجوی ها است

  • کد خبر : 18296
  • 12 نوامبر 2018 - 13:13

فراق: سازمان منافقین بازهم خود را در ردیف دشمنان قسم‌خورده ملت ایران تثبیت نمود. هم‌زمان با اعلام دور دوم تحریم‌های ظالمانه امریکا علیه مردم مظلوم کشورمان فرقه ضاله ذوق‌زدگی خود را نتوانست پنهان کند و با پیامی منتسب به رجوی خوشحالی خود را از رنج مردم ایران اعلام نمودند.

درحالی‌که پیام مجهولی با صدای دیگری پخش می‌شد بازهم یاوه‌های تکراری برای سرنگون کردن دولت ایران را البته با چند گام عقب‌نشینی سر دادند.

در پیام اخیر منتسب به رجوی با جملات مضحکی گفته می‌شود «با هر فراز و نشیبی و هرچقدر هم طول بکشد سرنگونی فرامی‌رسد.»

به فرقه ضاله و رهبر سر از گور درآورده باید گفت اگر دولت ایران ضعیف شده و سرنگونی فرارسیده چرا رهبر فراری ۱۵ سال در گور خزیده و جرئت بیرون آمدن ندارد و فرقه جرئت نمی‌کند پیامی را با صدای او پخش نماید چه رسد تصویر و یا رونمایی از رهبر خودشیفته

واقعیت این است در سال گذشته با شروع یک سری اعتراضات صنفی و اقتصادی سران کندذهن و رجوی چندباره اعلام کردند رژیم ایران در حال سرنگونی است و برای ساکت نمودن و فریب تکراری و جلوگیری از خروج اعضای ناراضی به آن‌ها قول دادند که تا بهمن سال ۹۷ دولت ایران سرنگون خواهد شد و ملتمسانه از آنان خواستند که بازهم صبر کنند. حال این سررسید واهی در حال آمدن است و به همین دلیل مریم قجر نیز سراسیمه به آلبانی شتافت تا با شیوه تکرار جلسات طاقت‌فرسای فرسایشی فرقه‌ای شیره مالی دیگری نماید و چند صباحی دیگر اعضای ناراضی را دربند توهم نگه‌دارند.

آنچه مشخص است فرقه رجوی از سال ۱۳۶۰ تاکنون بیش از صدبار ادعای سرنگونی دولت ایران را نموده و هر بار هم با فریب بیشتری در سررسیدهای مشخص گناه سرنگون نشدن را به گردن اعضا می‌اندازند که شما خوب انقلاب نکردید و خرحمالی بیشتری انجام ندادید.

فرقه سال‌هاست به خودش به اعضایش و به مردم ایران دروغ می‌گوید، وعده‌های فریب‌کارانه می‌دهد و با استراتژی و تاکتیک‌های ابلهانه و خشونت‌طلبانه و تروریستی هزاران تن از جوانان این مرزوبوم را در طی عملیات مختلفی چون مرصاد و فروغ و مهران … به کام مرگ فرستاد و بازهم وعده‌های دروغین می‌دهد. درحالی‌که بیش از هر کارشناس و کنشگری رجوی خودش و سرکردگانش می‌دانند که نه توان برای سرنگونی ندارند و نه نیرویی.

بنا به تجربیات سالیان و سایر دوستان جداشده این اوهامات و شعر و شعارهای سرکردگان فرقه رجوی مصرف داخلی دارد و هدف سرپا نگاه‌داشتن اعضای سرخورده و ناراضی است که از وعده‌های سالیان و دروغ‌های رجوی به تنگ آمده‌اند.

رجوی یکی از تنفرانگیزترین رهبرانی است که تاکنون دنیا به خود دیده است. چراکه سال‌به‌سال بنا به عافیت و فرصت‌طلبی و بر بنای امنیت خویش رنگ عوض می‌کند. چگونه است سازمان مدعی انقلابی‌ترین و ضد امپریالیستی‌ترین گروه در دنیا! که در دهه ۵۰ افتخارش ترور مستشاران آمریکایی بود؛ و هزاران عضو موسوم به میلیشیا او در دهه ۶۰ چندین ماه به‌صورت شبانه‌روزی در جلوی سفارت امریکا رژه رفته و شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دادند… اکنون هوادار درجه‌یک ایادی آمریکایی شده‌اند؟ چگونه است بنای تشکیل ارتش نظامی را به حمایت دولت صدام درحالی‌که  درجنگ با کشور خویش بود   گذاشت؟ و چگونه است که در بحرانی‌ترین و خطیرترین زمان‌ها چون سال ۶۰ و ۸۲ از مهلکه می‌گریزد و فراری می‌شود و بنا به گفته مریم قجر شخص دوم سازمان منافقین، بالاترین و بااهمیت‌ترین مسئولیت و عمل اعضا مجاهدین حفظ جان حقیر رجوی است.

سازمانی که افتخارش البته بخوانید که «حقارت و رسوایی‌اش» همواره گرفتن حمایت از خیانت‌کاران و دشمنان ایران چون صدام و رهبران آمریکایی است و اکثراً سعی نموده در شکاف جنگ و حمایت رهبران خارجی به قدرت برسد.

و تأسف عمیق‌تر اینکه رنج مردم ایران در تحریم باعث شادی آنان است.

یادداشت از: مریم سنجابی – فراق

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18296