• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

سعداله سیفی، در جمع اعضای انجمن نجات کرمانشاه: فعالیت خانواده ها در جدایی اعضا از فرقه رجوی بسیار موثر است

  • کد خبر : 18050
  • 01 نوامبر 2018 - 11:43

سعداله سیفی، آخرین عضو بازگشتی از فرقه رجوی به دامان خانواده در کرمانشاه، بعد از چند روز حضور در دامان پر مهر خانواده به دیدار اعضای انجمن مرکز کرمانشاه نجات رفت .

به گزارش فراق ،سیفی هدف از حضور در دفتر انجمن را تقدیر از پرسنل انجمن نجات به خاطر تلاش ها و زحمات آنها در جهت روشنگری ها و ایجاد فضای جدایی و بازگشت برای اسیران عنوان نمود .
سعد اله سیفی با اشاره به تاثیر فعالیت خانواده ها در جدایی اعضا گفت: از صداهای پشت سیاج اشرف گرفته تا نامه ها، تماس ها و تلاش های آنان در تجمعات مختلف و از آن سو گزیدگی رجوی از این تلاش ها در جدایی وی موثر بوده است.
وی از ظلم و اجبار براعضای اسیر درمناسبات رجوی گفت و توضیح داد که چگونه طی سناریو و سیکل مشخصی افراد را مجبور به سنگ پرانی به پدر ومادر خود می کردند .
سیفی با اشاره به اوضاع نابسامان فرقه در آلبانی گفت: هرعضوی اگر از مسعود رجوی حرف بزند خائن است و مرز سرخ را رد کرده است.

به نوشته انجمن نجات مرکز کرمانشاه، وی تصریح کرد: مناسبات حاکم برآلبانی ظرفیت وتحمل بیش از یک روز حضور مریم را نداشته و ندارد و وی در اولین حضورش در آلبانی مجبور به ترک آنجا شد .
سیفی گفت: برای تمامی اعضای اسیر پیامی دارم وآن این است که رجوی ها فقط درمقابل ایستادگی اعضا کوتاه می آیند وزبان مقاومت را می فهمند وهراسیری و اگر عضوی در مقابل آنها کوتاه نیاید آنها هیچ غلطی نمی توانند کنند.

این عضو جدا شده در پایان خطاب به اعضای باقیمانده در فرقه رجوی گفت: از همه شما دوستانم می خواهم تا برای رهایی خود ذهنیت ها را کنار بزنید و یک لحظه ریسک را بپذیرید، قطعأ موفق خواهید شد .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز کرمانشاه

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18050

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد