• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سیاه نمایی و بزرگ نماییِ اعتراضات صنفی رانندگان توسط فرقه رجوی: وقتی جلادها از حقوق رانندگان صحبت می کنند

  • کد خبر : 17526
  • 08 اکتبر 2018 - 11:33

نعمت اولیائی از جمله قربانیان فرقه رجوی است که در جریانات مغزشوئی «مغز تعطیل» شده است .
خواندن اخبار اعتصابات رانندگان، سیاه نمائی و بزرگ نمائی اعتراضات صنفی به حق رانندگان ، از جمله هنرهای باند رجوی است . اما اینکه یک شکنجه گر معروف ، یک عنصرشناخته شده اطلاعاتی فرقه ، دست به این کار می زند تعجب دارد .
همه گفته هایش از روی ورق پاره ای است که به دستش داده اند .

قشرکارگر ، قشر راننده ، اگر اعتراضات صنفی دارد که کاملا درست و به حق است . در چارچوب مدنی است . اینکه فرقه می خواهد مطالبات صنفی را به آشوب کشانده و موارد امنیتی ایجاد کند ، وظیفه مبرم و روزانه دشمنان ایران و ایرانی است، جای تعجب هم ندارد اما شکنجه گر و زندان بان وقتی تحلیل گر سیاسی می شود یعنی رجوی کم آورده و مهره های به درد بخور جداشدند .
من در این نوشته ، قصد بحث فردی ندارم . نعمت اولیائی ، یک قربانی ، یک گرفتار در فرقه رجوی است . اما بحث وقتی شیرین می شود که فرقه رجوی به جایگاهی رسیده است که در بن بست آلبانی گیر کرده و دست به دامان کسانی شده که الفبای سیاست را در زندان بانی و شکنجه گری یاران خود فرا گرفته است .
رانندگان این سرزمین از زحمتکش ترین اقشار جامعه ایران هستند که شبانه روز در جاده های این کشور مشغول جابجائی مایحتاج مردم هستند ، گاها نه بیمه کامل دارند، نه زن و بچه خود را به اندازه کافی می بینند اما با عرق جبین و با غیرت، نان زن و بچه خود را تامین می کنند . در سربزنگاهها در هر جائی که باشند در پای صندوق های رای حاضر بودند . در سرنوشت کشور خودشان دخالت دارند . کشور خود را دوست دارند .
اما به دشمن که می رسد، به سودجویان که می رسد، به دشمنان مردم که می رسد، یک دل و یک صدا می شوند .
رانندگان اعتراضات مدنی دارند، خواسته های صنفی دارند، می خواهند صدای خود را به گوش مسئولین برسانند . در چارچوب مدنی و قانون ، تجمع اعتراضی هم دارند .
سران فرقه رجوی، این دشمنان تاریخی مردم ایران می خواهند این اعتراضان مدنی را به نیات شیطانی خود گره بزنند . اما اینجا را کور خوانده اند .
واقعا درد این فرقه شده آب و نان رانندگان ؟
فرقه رجوی اگر صداقت در گفتار و عمل دارد ، جواب بدهد که رانندگان ماشین های سنگین اش چرا ، چندین بار دسته جمعی طرح فرار ریختند و از تشکیلات رجوی فرار کردند ؟
امثال محمد رزاقی که سال ها در تشکیلات ظلم و جور شما راننده سنگین بود ، چرا سال ها پیش فرار را بر قرار ترجیح داد و فرارکرد ؟
شما اگر موافق واقعی خواست های رانندگان هستید ، بهتر است به داد همان اسیرانی برسید که سالها در چنبره بی عدالتی های شما گرفتار هستند .
شکنجه گران و زندان بانان را هم بهتر است به شغل اصلی شان برگردانید که موفق تر بودند.

یادداشت از فرید
انتهای پیام/ انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17526