• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

کفگیر جنگ طلبی رجوی به ته دیگ خورده است / فرقه، دنبال یک تکه استخوان از طرف آمریکا و رژیم اسرائیل است

  • کد خبر : 17493
  • 06 اکتبر 2018 - 9:10

فرقه رجوی در کلاهبرداری، دروغگوی، حقه بازی و شیادی در دنیا از همه سر است و لنگه ندارد.

این آدم های جنایت کار برای پیشبرد تحریم های ضد ایرانی هر تیری را در تاریکی رها می کنند و به هر خس و خاشاکی چنگ می زند و با ترفند و دروغ بافی می خواهند که خط کثیف خودش  که همان شعله ور کردن جنگ بین ایران و آمریکا می باشد را به هرشکلی شده پیش ببرد.

از دیرباز گفته بودیم که این فرقه در اساس زائدۀ جنگ است و اکنون که کفگیر جنگ طلبی اش به ته دیگ خورده و ریزش روزافزون نیروهایش را به همراه دارد، به جز تعدادی پیر و از کار افتاده  آن هم با هزار مرض و بیماری لاعلاج کسی برایش نمانده است.

فرقه به این امید است که فردا آمریکا یا اسرائیل و یا عربستان به ایران حمله می کنند و این به عنوان یک تاکتیک است که می خواهد چند صباحی مردگان گورستان اشرف سه را در تیرانا را سر کار بگذارد و بگوید سوگند پشت سوگند امضا کنید که سرنگونی نزدیک است. سرنگونی که ۳۰ سال پیش یک خرمغزی به نام مسعود رجوی که معلوم نیست در کدام سوراخ موش خفته است وعدۀ آن را تا پایان سال داده بود. این افراد باید به جای شعار شیرهمیشه بیدار این شعار را بدهند : «موش همیشه خفته:سرنگونی کی گفته:این هم یه حرف مفته »

وقتی که اخبار مربوط به خبر کشف انبار سری را شنیدم و رفتم خواندم دریک  لحظه گفتم  که فرقه رجوی به ناتانیاهو هم دروغ گفته و کلاه سرش گذاشته است

ماهیت ضد ایرانی این فرقه تروریستی برای همه مردم ایران روشن وعیان گردیده است چرا همیشه رجوی در نشستها با افتخار می گفت باید تحریم نفتی کنند و همیشه با چاپلوسی از قدرت آمریکا می گفت.  خوش رقصیهای فرقۀ رجوی برای صهیونیست ها و امپریالیست در آستانۀ مذارکرات هسته ای با گروه ۱+۵ در ژنو با دعاوی کشف فعالیتهای جدید هسته ای در ایران و فراخوان دادن به تشدید تحریمها بر ضد ایران برای این بود که چند صباحی اسم فرقه به تیتر یک خبرگزاریها تبدیل گردد. بعد از این همه سال ما فهمیدیم این فرقه با این کار دنبال یک تکه استخوان از طرف آمریکا و اسرائیل است تا بگوید هنوز دارم واق واق می کنم و ادعا می کند برای مردم ایران است در صورتی که این کاربرای منافع مردم ایران نیست.

وطن فروشی و قرار گرفتن فرقۀ رجوی در کنار دشمنان مردم ایران کار تازه ای نیست بلکه سال هاست که این کار را انجام می دهد و حال هم فرقۀ رجوی با هر تاکتیکی از جمله با کلاه گذاشتن بر سر نتانیاهو و آویزان شدن به این و آن و هوا کردن بادکنک های صد بار باد شده و مصرف شده دردی از هزاران درد بی درمان خود را نمی تواند درمان کند. دیگر این حرفها خریداری ندارد و برای  مصرف و فریب نیروهایش است تا به قول خودش ناو هواپیمابرش را به حرکت در آورد واین ناو هواپیما برش در آلبانی به گِل نشست.

نوشته ح. حسینی

جدا شده از فرقه در آلبانی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17493