• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

چرا فرقه تروریستی رجوی را عقب مانده می گوئیم؟

  • کد خبر : 16903
  • 27 آگوست 2018 - 19:23

همانطور که همه شما در جریان هستید سازمان فرقه گرا و تروریستی رجوی تحت عنوان مجاهدین خلق ایران از عقب مانده ترین فرقه هایی هست که ما تا به حال شناخته ایم برای روشنتر شدن این موضوع فقط کافیست کمی به وضعیت اسف بار تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده و عملکرد این سازمان فرقه گرا و تروریستی نگاهی گذرا بیندازیم  .

در حالی که ما در عصر ارتباطات زندگی می کنیم و سرعت بالای فضای مجازی جهان را به یک دهکده تبدیل کرده است  این گروه فرقه گرا و تروریستی تنها گروهی هست که در داخل مناسبات نیروهایش حق دسترسی به اینترنت و رسانه های خبری آزاد ندارند و گوش کردن به رادیو برای نیروهای سازمان ممنوع است و جرم محسوب می شود و نیروهای سازمان در بی خبری مطلق از جهان بیرون این سازمان نگه داشته می شوند .

در حالیکه ما در قرنی زندگی می کنیم که خانواده را کانون گرم می دانند و همه گروههای حقوق بشردوستانه و ارگانهای بین‌المللی بر احترام به خانواده و تقویت عشق و عواطف خانوادگی پا می فشارند   و طبق قوانین مدرن اروپایی اعضای   خانواده ها می توانند  کنار هم باشند  و با استفاده از همین قانون پناهندگان می توانند فرزندان زیر سن هیجده ساله و یا همسر شان را به محل اقامت خود بیاورند. این سازمان فرقه گرا و تروریستی خانواده را کانون فساد می داند و سرانش می گویند که کانون خانواده را بایستی منفجر کرد و مسعود رجوی  رهبر  این فرقه هم یک کتاب علیه خانواده ها نوشته و خانواده های قربانیان فرقه را خانواده الدنگ نامیده و خانواده ها را دشمن اصلی خود می داند . و ملاقات خانواده ها با عزیزان گرفتار شان در تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده رجوی ممنوع کرده است .

در حالی که همه دنیا به ازدواج برای بقای نسل اعتقاد دارند و همه گروههای حقوق بشردوستانه و ارگانهای بین‌الملی جوانان را تشویق به ازدواج میکنند و برای ازدواج به آنها وام مسکن  و سایر امکانات می دهند  در گروه عقب مانده ازدواج ممنوع است و مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی تحت عنوان کذایی انقلاب ایدئولوژیکی  همه را مجبور به طلاق اجباری کردند و کمپ این سازمان تنها نقطه ای در جهان هست که ازدواج در آن ممنوع می باشد.

در حالیکه ما در قرنی زندگی می کنیم که همه دنبال راه حل های صلح آمیز و مذاکره و گفتمان هستند و دوران خشونت گرایی و راه حل های مسلحانه بسر رسیده است این سازمان فرقه گرا و تروریستی همچنان خواستار جنگ و خونریزی و ویرانی می باشد و در این رابطه تا آنجا پیش رفته که از افراطی ترین جناح‌های جنگ طلب از حزب جمهوری خواه آمریکا مثل مک کین خواستار راه اندازی جنگ نظامی علیه مردم ایران میباشد . حال با این اوصاف آیا خنده دار و مضحک نیست که این فرقه تروریستی مدره نمایی کرده و مدعی آزادی خواهی و مدافع حقوق بشر هست ؟

یادداشت از علی جهانی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16903

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی