• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

فاصله «مصطفی محمدی» از فرقه رجوی چگونه شروع شد؟

  • کد خبر : 16672
  • 16 آگوست 2018 - 11:43

خبردار شدم باز هم سگ های هار رجوی آقای مصطفی محمدی را در آلبانی مورد ضرب و شتم قرار دادند. جرم آقای محمدی چه بود ؟ فقط خواستار ملاقات با دخترش شده بود .

محمدی با خانواده اش در کانادا زندگی می کنند. وی یکی از هواداران حرفه ای فرقه رجوی بود و در کشورهای اروپائی و آمریکایی برای فرقه سالیان سال فعالیت می کرد ، حتی حاضر شده بود وقتی مریم قجر را در سال ۸۲ به جرم پولشوئی در فرانسه دستگیر و بازداشت کرده بودند برای آزادی مریم قجر دست به خود سوزی بزند ، اما از اقبال خوش آقای محمدی در حالی که بنزین را روی اعضای بدنش ریخته بود و وقتی خواست خود را به آتش بکشد خبرنگاری مانع شد و به همین دلیل جان سالم بدر برد .
بعد از این که قرارگاه اشرف به فرمان رجوی برای خانواده ها ممنوع الملاقات اعلام شد اودیگر نتوانست با بچه هایش ملاقاتی داشته باشد. فاصله مصطفی محمدی با جریان منحوس رجوی از این نقطه آغاز شد . ماهیت رجوی روز به روز برای وی بر ملاء شد ، او ده ها بار به عراق رفته بود تا بتواند با بچه هایش ملاقاتی داشته باشد اما رجوی کوردل که نیستی و نابودیش را در خانواده دیده بود هرگز اجازه نداد تا ملاقاتی صورت گیرد .
دیگر وی ، محمدی سابق نبود که برای رجوی حاضر شود از جانش مایه بگذارد از دیدگاه رجوی آقای محمدی شده بود دشمن مسعود و مریم و دشمن تشکیلات . رجوی که در مقابل فعالیت های محمدی مستاصل شده بود به او انواع مارک ها را زد و اتهامات ناروائی را به وی چسباند.
محمدی اولین بارش نبود که مورد تعرض گربه سان های وحشی رجوی قرارمی گیرد. یکبار هم در پاریس در محله اورسورا واز که مریم قجر در آنجا اقامت دارد مورد حمله واقع و به شدت مجروح شد.
باید بگویم پسر آقای محمدی وقتی آمریکایی ها در قرارگاه اشرف حضور داشتند توانست خودش را از چنگ فرقه رجوی رها کند و به کانادا بر گردد. به هر حال او موفق شد به دنیای آزاد بر گردد ، اما خواهرش هم چنان اسیر فرقه رجوی است و اکنون در قرارگاه موسوم به اشرف ۳ در کشور آلبانی محصور می باشد .
جهت آگاهی باید بگویم خانواده های ایرانی نمی توانند با پاسپورت ایرانی به آلبانی سفر کنند مخصوصا اگر بگویند برای ملاقات می روند اما برای خانواده هایی که در کشورهای اروپائی زندگی می کنند و تابعیت کشورهای اروپایئ را دارند محدودیتی وجود ندارد. به همین دلیل محمدی چون مقیم کانادا بود توانست به آلبانی سفر کند و برای ملاقات با دخترش در آلبانی مورد حمله و هجوم قلاده به گردن داران رجوی قرار گرفت.
یادداشت از گلی
انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16672