• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

خانواده محمدی در جنگ با فرقه رجوی پیروز شد / همین خانواده ها باعث سرنگونی فرقه کثیفت می شوند

  • کد خبر : 16631
  • 15 آگوست 2018 - 11:03

مدتی است که خانواده سمیه محمدی از کانادا برای دیدن فرزندشان با هزار مشکلات به آلبانی آمده اند.

فرقه، باز ماهیت کثیف خود را بر ملا کرد. به دنبال در خواست ملاقات خانواده محمدی ، فرقه در ابتدا به کمیساریا و وزارت کشورآلبانی گفت که چنین کسی را نداریم، بعد از مدتی که این خانواده از طریق کانال های دیگر پیگیری کرد فرقه رجوی مجبور شد که بگوید سمیه بین ما هست . خود وزارت کشور و کمیساریا مات ومبهوت مانده بودند که این چه دروغی بود که فرقه تحویل آنها داد.
این خانواده فرقه را به دادگاه کشاند و این فرقه با تمام نفرات و وکلای خود در این دادگاه شرکت کرد که در نهایت موجب رسوایی بیشتر آنها شد.
بعضی از خبرگزاریها وسایت های خبری در آلبانی فضاحت این فرقه را به تصویر کشانده و با خانواده محمدی مصاحبه کردند تا ماهیت فرقه برای مردم آلبانی بیش از پیش شناخته شود.
این موضوع پیروزی مهمی برای خانواده محمدی بود چون فرقه فکر می کرد که اینجا هم عراق است وهر کاری می تواند کند.
درست است که هنوز خانواده محمدی نتوانسته اند دخترش را ببینند و فرقه هم گفته که دخترشان نمی خواهد خانواده را ببیند و این اصلا با مخیله آدم جور در نمی آید اما می دانیم فرقه مثل همیشه با فشار سمیه را مجبور به این کار می کند.

این فرقه به خاطر اینکه از درون نابود می شود می خواهد به اعضای خود بگوید که در این جنگ به پیروزی رسیده است.
یادم هست وقتی من در فرقه بودم افراد در جاهای مختلف به هم می گفتند که این فرقه چه بلایی به سر این سمیه آورده است.
به مریم قجر و مسعود ملعون باید گفت ببین به کجا رسیده ای که نیاز به این جنگ داری تا در درون به اعضا انگیزه بدهی و بگویی ما هنوز قدرت داریم در صورتی که یک زمانی فکر سرنگونی را داشتی.
الان تمام نیروهایت را بسیج کرده ای تا با این خانواده بجنگی و درست است که تا الان نگذاشتی خانواده فرزند خود را ببیند ولی در جامعه آلبانی بین مردم نفرت پیدا کرده ای.
خبر نداری که تمام افکار عمومی در آلبانی از کارت آگاهی پیدا کرده و جواب این کارهایت را روزی خواهی داد. امروز همین خانواده ها کابوس شما شده اند و در جنگ با تو پیروز هستند. روزی همین خانواده ها باعث سرنگونی فرقه کثیفت می شوند و باید در دادگاه جواب این خانواده ها را بدهی.
ای لعنت خدا برتو که باعث از هم پاشیدگی خانواده ها شدی و موجب گشتی که خانواده ها حتی نتوانند با فرزندان خود دیدار بکنند .

یادداشت از زینال شهیدی
انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16631