• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

دیدار مزدوران فرقه تروریستی رجوی با چندین بنگاه خرید و فروش ملک در شهر کلن : آلمان مانع از حضور تروریست های فرقه رجوی شود / آیا منافقین به آلمان کوچ می کنند؟

  • کد خبر : 16578
  • 12 آگوست 2018 - 10:58

به دولت و ملت کشور آلمان هشدار داده می شود تا مانع از حضور تروریستهای رجوی در خاک آلمان گردند.

این کشور نباید اجازه ندهد در خاک آنها این تروریستهای جانی با پولهای سیاه و کثیف که از اسرائیل ، آمریکا و از دولت آل سعود به سوی آنها سرازیر می شود زمین خریده  و تبدیل به پایگاه های تروریستی کنند.

در روزهای گذشته چندین اکیپ از مزدوران فرقه تروریستی رجوی با چندین بنگاه خرید و فروش ملک در شهر کلن دیدار و گفتگو داشتند. در یکی از رستورانهای ایرانی در شهر کلن این مزدوران برای خرید اماکنی از قبیل رستوران و خانه های چند طبقه  و مغازه های گونا گون اقدام می کنند. هدف از این کار فرقه تروریستی رجوی فقط و فقط  برای سفید کردن منابع مالی خود می باشد که جدیدا این روش کار از طرف مریم قجر مشخص شده است و با  تعدادی از ایرانیانی که تجربه سفید و سیاه  کاری را دارند در دیدار هایی و جلسه های طولانی در جهت بکارگیری و راه اندازی این شیوه کاراقدامات لازمه را انجام می دهند.

اینجانب که خود از نزدیک با این شیوه های کار فرقه تروریستی در زمینه های پول شویی آشنایی دارم به دولت آلمان و ایرانیان مقیم کشورهای اروپایی هشدار می دهم که مانع از انجام دادن این شیوه کارتروریستی درهر کجای اروپا شوید و هرگز اجازه ندهید که همچون موریانه تروریستهای فرقه رجوی و مزدوران و جیره خوارانشان دست در دست هم زیر ساختهای بنیادی تروریستی را در خاک اروپا بنیان گذاری کنند.

به هر شکل ممکن مانع از انجام این عمل تروریستی شوید و از هر طریق ممکن که برایتان امکان دارد دستگاه های دولتی را هشیار کنید که مانع این عملکرد های تروریستی از طرف فرقه رجوی شوید.

من به عنوان یک شهروند آلمانی از دولت و ملت کشور آلمان در خواست می کنم مانع جدی برای حضوراین تروریستهای رجوی در کشور آلمان و به طور خاص در شهر کلن  در دستور کار قرار دهند.

نوشته سید امیر موثقی – آلمان کلن

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16578