• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

افشاگری جدا شده ها از فرقه رجوی: آزار و اذیت نیروها در کمپ عراق الجدیده

  • کد خبر : 16342
  • 02 آگوست 2018 - 9:46

در تمام این سال ها که در کمپ موسوم به لیبرتی بودیم همیشه در عجب بودم که چرا هر چند مدت یکبار نیروهای عراقی به اذیت و آزار ما و محدودیت ما دست می زنند وهمیشه برایم سوال بود که چرا؟

حال کمی واقعیت ها را بدانیم که چرا این فرقه منفور همیشه همه را با خودش دشمن می کند از داستان خانواده های فریب خورده تا ورود و خروج و آمدن اجناس ابتدایی.

بله بارها که به سیطره عراقی ها می رفتم می دیدم که این فرقه در بین اجناس مجاز کلی اجناس غیر مجاز می خواهد وارد کند. چون آنجا حاکمیت عراق بود و او بود که تعیین می کرد که چه جنسی وارد بشود و به همین خاطر بود که عراقی ها در سیطره به اذیت کردن می پرداختند بله و این شکنجه را باید نیروهایی که برای بازرسی بار و تخلیه بار رفته بودند تحمل می کردند از توهین ها و از سرما وگرمای سوزان تا  تخلیه چند باره بارها و کلی تحمل شداید.

بله این فرقه منحوث بود که خود باعث برانگیختن نیروهای خودی و عراقی می شد و همه را در گرما و سرما شکنجه می کرد به بهانه های واهی اینکه ما می خواهیم حق خودمان را بگیریم ولی به قیمت اذیت و آزار نیروها.

خودشان کمیساریا عالی پناهندگان را بایکوت می کردند و می گفتند که آنها مقصر هستند و مزدور هستند و جاسوسی می کنند و بارها که برای بازدید می آمدند اجازه دسترسی آزاد به نیروها درآن کمپ داده نمی شد.

حال قضاوت با شما خواننده عزیز است که چه کسی باعث شکنجه روحی و جسمی نفرات وباعث از دور خارج شدن اغلب نفرات و نقص عضو آنها شده است.

یادداشت از امیر افشار

انتهای پیام / فراق

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16342

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی