• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

خانواده های استان مرکزی از سازمانها و مجامع حقوق بشری طلب یاری کردند: در کدام قانون قید شده پدر و مادر حق دیدار با فرزندان خود را ندارند!

  • کد خبر : 16286
  • 31 جولای 2018 - 11:01

خانواده های استان مرکزی با انتشار نامه ای از سازمان ها و مجامع حقوق بشری طلب یاری کردند.

به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز اراک، متن این نامه به شرح زیر است:

مسئولین نهادها و مجامع حقوق بشری

با احترام

نمی دانیم از کجا شروع کنیم. از ظلمی که فرقه تروریستی رجوی به ما کرده یا از بی جوابی سازمانهای حقوق بشری . فرقه تروریستی رجوی بزرگترین ظلم را به ما خانواده ها کرده است. رهبری سازمان تروریستی و سرانش فرزندان ما را به اسارت گرفته و آنها را شستشوی مغزی می دهد، آنها را شکنجه می کند. به آنها اجازه نمی دهد با ما تماس تلفنی داشته باشند . چند سال است با سازمانهای حقوق بشری نامه نگاری می کنیم متاسفانه تا به حال جوابی به ما داده نشده است و در مقابل روز به روز جنایات فرقه تروریستی رجوی در قبال فرزندان ما بیشتر می شود .

خطاب ما به مسئولین مجامع حقوق بشری است. آیا ما ظالم هستیم یا سازمان تروریستی مجاهدین ؟

چرا برخوردی با رهبران و سران این فرقه تروریستی نمی شود؟! فرزندان ما را در یک چهار دیواری در بیرون از آلبانی منتقل کرده و آنها را در آن محل زندانی کرده اند به طوری که هیچ ارتباطی با بیرون ندارند . در کدام کتاب قانون دنیا قید شده پدر و مادر حق دیدار با فرزندان خود را ندارند.

مسئولین نهادهای حقوق بشری ؛ ما خانواده ها از شما درخواست کمک داریم . به ما کمک کنید بتوانیم با فرزندانمان در آلبانی دیداری داشته باشیم . چندین سال است ما انتظار جگر گوشهایمان را می کشیم در این رابطه ما را یاری کنید.

با آرزوی موفقیت برای شما

خانواده های استان مرکزی ( اراک )

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16286