• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

درگیری فیزیکی میان تعدادی از اعضای ناراضی و سران فرقه رجوی

  • کد خبر : 16206
  • 28 جولای 2018 - 13:08

یکی از جداشده های فرقه رجوی در آلبانی گفت: تعدادی از اعضای ناراضی و افرادی که خواهان جدایی از فرقه رجوی هستند با سران فرقه درگیر فیزیکی شدند.
محمد هاشمی، صبح امروز در گفت و گو با فراق اظهار داشت: ممانعت مریم رجوی از خروج افراد و توسل به زور و تهدید موجب به هم ریختگی وضعیت درونی فرقه و در نهایت درگیری فیزیکی این افراد با سران فرقه شد.
وی افزود: من که عمرم را در فرقه گذرانده ام و با این تشکیلات آشنایی کامل دارم، می دانم که درگیری در تشکیلات یعنی آخر خط افراد و نقطه انفجار ذهنی نسبت به فشارها و زندانی کردن است.
هاشمی ادامه داد: در حال حاضر ما از این درگیری فیزیکی می توانیم بفهمیم که فشار روحی روانی در فرقه تا چه اندازه زیاد و غیر قابل تحمل شده که افراد حاضر هستند تمام تهدیدات، حتی تهدید شدن به مرگ و کشته شدن مثل کشتن مالک شراعی را به جان بخرند.
این جدا شده در آلبانی گفت: خارج شدن و جدایی چند نفر در ماه گذشته هم صحت حرفهای ما که می گفتیم فرقه رجوی در حال فروپاشی است را بالا برد.
او تصریح کرد: باید به رجوی گفت که اعضا دیگر آگاه شده اند و کسی حاضر نیست که در تشکیلات جهنمی آن هم در یک کشور آزاد بماند، افراد فهمیده اند که عمرشان را تباه کرده اید و تمام وعدهایتان آبکی بود.
محمد هاشمی در پایان گفت: الان زمان تصمیم گیری افراد است تا آزادانه و با جرئت تصمیم خود برای رهایی را بگیرند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16206

نوشته های مشابه