• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

ادامه خیمه شب بازی منافقین با همکاری اطلاعات اسرائیل: موساد مدعی کشف طرح حمله به همایش فرقه رجوی در پاریس!

  • کد خبر : 16034
  • 23 جولای 2018 - 9:45

روزنامه صهیونیستی هاآرتص مدعی شده پشت پرده خنثی کردن نمایش و سناریو حمله به گردهمایی منافقین در پاریس، سازمان موساد اسرائیل بوده است. این روزنامه افزوده، اسرائیل اطلاعاتی حیاتی در این زمینه داده است.

به گزارش فراق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده‌اند که سازمان جاسوسی (موساد) به خنثی کردن سناریو ادعایی حمله به نشست فرقه رجوی در فرانسه کمک کرده است. به نوشته رسانه‌ها این خبر بعد از برداشته شدن سانسور خبری مربوط به این موضوع از سوی دولت اسرائیل، منتشر شده است.

به گزارش کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی نقشه حمله به گردهم‌آیی منافقین در منطقه ویوپنت در شمال پاریس با همکاری سرویس اطلاعاتی اسرائیل با کشورهای آلمان، فرانسه و بلژیک خنثی شده است.این گزارش می‌گوید اسرائیلی‌ها چند مظنون را در کشورهای مختلف ردیابی کردند و «اطلاعاتی حیاتی» در اختیار دولت‌های اروپایی گذاشتند.

بازداشت «ا. ا» که ادعا شده دیپلمات ایرانی سفارت ایران در وین است و در لوکزامبورگ در ماه ژوئن برای حمله به این گردهمایی به یک زوج بلژیکی ـ. ایرانی مواد منفجره داد در آلمان انجام شد. این زوج نیز در بروکسل همراه با ۵۰۰ گرم مواد منفجره قوی و یک چاشنی بازداشت شده‌اند. علاوه بر آن، پلیس می‌گوید، “م. ا” ایرانی ـ. بلژیکی که در هتلی در پاریس بازداشت شد نیز با این زوج همدست بوده است.

انتشار خبر مربوط به این ماجرا در تیرماه همزمان با سفر حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران به اتریش انجام شد و به گفته صدراعظم اتریش، روحانی قول داد که قضیه را پیگیری خواهد کرد.

در همایش اجاره ای فرقه تروریستی منافقین  که ۱۰ تیرماه در حومه پاریس انجام شد شماری از چهره‌های سوخته از جمله رودی جولیانی، شهردار پیشین نیویورک و نیوت گینگریچ، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا که هر دو خواهان تغییر نظام و حامی تحریم های شکننده آمریکا علیه تهرانند در ازای دریافت پول بمانند سایر سیاستمداران اجاره ای این همایش پر هزینه که مشخصاً از سوی آمریکا و اسراییل و برخی کشورهای منطقه تأمین می شود، حضور داشتند.

روزنامه هاآرتص نوشته است که مأموران موساد چند مظنون را در این رابطه در چند کشور مختلف زیر نظر گرفتند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16034

نوشته های مشابه

16آوریل
سرکردگان فرقه رجوی به اشد مجازات محکوم شوند
سیداحمد آقامیری، فرزند شهید ترور خواستار شد

سرکردگان فرقه رجوی به اشد مجازات محکوم شوند

16آوریل
آموزش ساخت بمب‌های دستی و انفجاری از طریق تلگرام
فعالیت های مشکوک در آستانه فروپاشی فرقه تروریستی رجوی در اشرف ۳

آموزش ساخت بمب‌های دستی و انفجاری از طریق تلگرام