• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

وقتی فرقه شکنجه گر رجوی، فریاد آزادی سر می دهد

  • کد خبر : 15789
  • 07 جولای 2018 - 11:01

جریان منافقین جریان آی دزد، آی دزد است. خودشان اذیت می کنند، تهدید می کنند، شکنجه می کنند، دست آخر می کشند و فریاد هم سربر می دارند که باید آزادی باشد و برای بقیه زبانشان دراز است که دیگران شکنجه می کنند.
به گزارش فراق، در درون زندانی که خودشان به اسم اشرف در آلبانی ساخته‌اند افراد هیچ حقی ندارند و همه چیز کنترل شده است و حتی کسی حق داشتن موبایل و یا ارتباط با بیرون را هم ندارد.


در حالی که خودشان دارند می بینند در حکومت ایران، زندانی سیاسی حق داشتن موبایل در بند انفرادی را که دارد هیچ حتی با بیرون هم می تواند ارتباط برقرار کند.
الان هم برای اینکه خودشان را مطرح کنند مثل همیشه اقدام‌ ایزایی در پاریس با نفرات شناخته شده خودشان انجام داده‌اند که بقیه مسائل را بپوشاند تا کسی دنبال این نباشد که چقدر حرفشان درست است. اما ما که از خودشان بودیم و از تمام نیرنگ ها و کلک آن‌ها با خبر هستیم می دانیم که این هم کارخودشان بوده تا به جلسه خودشان باربیشتری بدهند.
همان هایی که به قیمت ۲۵ یورو و به صورت مجانی با تمام امکانات به پاریس آورده می شوند طوری که حتی نفری که شرکت کرده می گوید من اصلاً نام مجاهدین را تا به حال نشنیده بودم و برای اینکه گفته شده بود آن هم در فیسبوک که یک تور به فرانسه هست با قیمت بیست و پنج یورو شرکت کردم که یک بار هم پاریس را ببینم و اصلاً خبر نداشتم که به اینجا هم می آئیم.
یا افرادی که از فرط خستگی راه در محوطه درازکشیده و خوابیده بودند همان سوری ها که به اسم هموطنان خارج کشور مطرح می شدند.
از اینها هر چه بگوئید بر می آید و در این زمینه کم نمی آورند که برگرفته از سرکرده اصلیشان است ولی دیگر حنایشان برای کسی رنگی ندارد.
نوشته احمد دارابی
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15789