• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

گردهمایی خیانت و خودفروشی شخصیت ها به دلار رجوی / «صدای آمریکا» هم مریم رجوی را داخل آدم حساب نکرد

  • کد خبر : 15733
  • 04 جولای 2018 - 11:12

 خدا مادرم را رحمت کند که اعتقاد دارم صرفاً در نتیجه دعاهای خیر و نذر و نیازهای او بود که من از این منجلاب و از این ورطه خیانت بار نجات پیدا کردم.

عنوان گزارش میتینگ مریم رجوی در ویلپنت پاریس در روز شنبه ۹ تیر در پایگاه اینترنتی صدای آمریکا جالب است:
«گردهمایی سالانه «ایران آزاد» توسط مخالفان جمهوری اسلامی در فرانسه»
در گزارشات منتشره در این رابطه کلاً صدای آمریکا مریم رجوی را داخل آدم حساب نکرده و اسمی از مجاهدین خلق هم نبرده است. در این گزارش بیشتر نفرات آمریکایی برجسته شده و عکس هایی که نشان دهنده پرچم بزرگ آمریکا در محل میتینگ و عنوان ایالات متحده آمریکا می باشد درج گردیده است.

اظهارات برخی کسانی که برای بیان سیاست های کاخ سفید پول های هنگفت از مجاهدین خلق دریافت کرده اند هم جالب است:
نیوت گینگریج، رئیس پیشین جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا «سقوط ایران» را وعده داد.
رودی جولیانی، شهردار پیشین نیویورک و مشاور ترامپ بر اهمیت خروج آمریکا از برجام و احیای مجدد تحریم ها تأکید کرد و وعده داد که تغییر در ایران صورت خواهد گرفت.

صدای آمریکا: رودی جولیانی از مشاوران پرزیدنت ترامپ نیز در نشست «ایران آزاد» با حضور گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران سخنرانی کرد.

بیل ریچاردسون، فرماندار پیشین نیومکزیکو و سفیر سابق آمریکا در ملل متحد بر تشدید هرچه بیشتر تحریم ها تأکید کرد.
تدپو، عضو جمهوری خواه کنگره آمریکا از تگزاس نیز به این گردهمایی ظاهراً مخالفان ایرانی پیام فرستاد و صراحتاً وعده تغییر داد. او اظهار امیدواری کرد که روزی در خیابان های تهران رژه برود.
قطعاً این افراد در جای دیگری غیر از این محل – یعنی جایی تحت پوشش«گردهمایی مخالفان ایرانی جمهوری اسلامی» که چند هزار مخاطبان اجاره ای عمدتا غیر ایرانی پرچم های ایران را تکان می دهند – نمی توانستند به این راحتی و آشکارا دم از تحت فشار قرار دادن اقتصادی ملت ایران و دخالت در امور کشور برای سرنگونی آن بزنند.

صدای آمریکا: چند هزار نفر در نشست «ایران آزاد» با حضور گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران حضور یافتند.

این همان خیانتی است که فرقه رجوی به صورت مستمر مرتکب می شود که نتیجه آن این است که دست امثال ترامپ را به لحاظ تبلیغی و سیاسی برای اقدام به هر جنایتی علیه ملت ایران باز می نماید و آن را خواست ملت ایران قلمداد می کند. حال آنکه شخصیت ها و نیروهای مخالف جمهوری اسلامی غیر از منافقین هرگز از نقض برجام و تحمیل تحریم ها استقبال نکرده اند.
این که مریم رجوی در این گردهمایی چه گفت از نظر صدای آمریکا از کمترین اهمیتی برخوردار نیست به این دلیل که قطعا سراسر مزخرف و بی ربط گفته است.  مریم رجوی در این معرکه کاره ای نیست، نقش او و فرقه اش تنها این بوده که پول بگیرد و پول بدهد و یک تریبون با عنوان مخالفان ایرانی برای تبلیغ سیاست آمریکایی «تحریم و تغییر»ترتیب دهد.
نقش امروز فرقه رجوی در صحنه بین المللی همان نقش مزدوری آغاز بحران هسته ای در سال ۱۹۹۲ است که خواسته ی آمریکا اولین بار در جلسه یک گروه به اصطلاح ایرانی مطرح شد و بحران سازی علیه عالی ترین مصالح ملت ایران آغاز گردید.

صدای آمریکا: حضور چهره‌های سیاسی آمریکایی در نشست «ایران آزاد» با حضور گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران.

در همان راستا بود که اخیرا جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در میتینگ فرقه مطرح کرد که ایران نباید چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خود را جشن بگیرد و رودی جولیانی، مشاور رئیس جمهور آمریکا قبل از نقض برجام توسط ترامپ، روی برجام در میتینگ مجاهدین خلق آب دهان انداخت و ژست پاره کردن آن را گرفت.
راستی چگونه می شود که سازمانی با ادعای در چپِ مارکسیسم بودن و مبارزه ضد امپریالیستی و شعار مرگ بر آمریکا و حمایت از مبارزه مسلحانه فلسطین در خدمتِ راست ترین جناح های امپریالیستی و صهیونیستی درمی آید و مزدوری و خیانت علیه ملت خود را به حد اعلا می رساند؟ قطعاً چپ روی های افراطی فرقه رجوی در گذشته و راست روی های افراطی امروز که دو روی یک سکه هستند و این دگردیسیِ آشکار مایه ی عبرت خواهد بود تا آیندگان از سرنوشت این فرقه درس بگیرند.
خدا مادرم را رحمت کند که اعتقاد دارم صرفاً در نتیجه دعاهای خیر و نذر و نیازهای او بود که من از این منجلاب و از این ورطه خیانت بار نجات پیدا کردم و به خویشتن ذاتی خویش بازگشتم. خدا روح همه مادران رنج کشیده را بیامرزد.

یادداشت از ابراهیم خدابنده

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز تهران

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15733

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی