• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

فراخوان بیوهِ رجوی برای ویلپنت امسال

  • کد خبر : 15383
  • 19 ژوئن 2018 - 10:37

روزهاست که تبلیغات و رسانه های مختلف فر قه رجوی در پی گرامیداشت و ترویج خشونت و ترور و جنگ در ایران، خود را به هر دری می زنند تا امسال نیز کارناوال ویلپنت در پاریس، با حداکثر جمعیت بیکار و گمراه که بتوان اربابان غربی و عربی را متقاعد و راضی نگهداشت، بر پا گردد.

فرقه رجوی هر ساله و طی ۱۵ سال اخیر و به دنبال دستگیری مریم قجر در ژوئن سال ۲۰۰۳ در پاریس و سپس آزاد شدنش، فراخوان و جشن و پایکوبی بر گزار می کند ولی این جشن و کارناوالهای هر ساله در تاریخهای مختلف که هر کدام به مناسبتی برگزار می گردد انجام می گیرد و در ابتدا موضوع دستگیری و سپس آزادی مریم قجر و بعد ۳۰خردادماه سالروز خشونت و ترور، در ایران را تداعی می کرد و هر کدام از فراخوانها معانی مختلف برای اعضای روحیه باخته و اربابان جنگ طلب، را داشت. ولی کارناوال امسال بنا بر انتخاب تاریخ مشخص ، به حمایت از تحریم و جنگ در ایران، معنا می دهد و همزمان به این منظور نیز ترتیب داده شده است.

در فراخوان اخیر فرقه رجوی، اسمی از مسعود رجوی و تصویر منحوسش در میان نیست بلکه تنها عکس بیوه نامبرده است که بر صفحه اول فراخوان مزین شده است. ضمناً، به طور مستقیم نامی از دستگیری مریم قجر و سپس آزادشدنش و گرامیداشت روز خون و جنون، نیست بلکه تاریخ اخیر گویای ترویج خون و جنون و برای روحیه دادن به نیروهای روحیه باخته و آماده باش جنگی در راستای کمک به مثلث شیطانی و جنگ طلبان آمریکایی، اسراییلی و عربستان سعودی، است.

در این اطلاعیه می خوانیم، فراخوان کمیته برگزاری گردهمایی سالانه مقاومت در پاریس و همبستگی با مردم ایران در دفاع از دموکراسی و حقوق بشر در تاریخ سی ام ژوئن در ویلپنت پاریس و النهایه باز هم برای نیروهای زهوار در رفته، بحث هزار اشرف و ارتش بی یال و دم و بی رهبر و بی سلاح را در دفاع از کانونهای شورشی و غیره و بدون نام آوردن از مسعود رجوی و مجاهدین و سی خرداد و سرفصلهای مهمی که بنیان فرقه رجوی بر آنها استوار است، آمده است.

واقعیت مبرهن، این است که فرقه رجوی، تمام نیات و آرزوهای پوشالی خود را این بار نیز در لفافه و زرورق القابی چون مقاومت و کانونهای شورشی و دموکراسی و حقوق بشر و مردم ایران و سایرعناوینی که هیچ اعتقادی به آنها ندارد بلکه در عمل با هرگونه آزادی و حقوق بشر و مردم ایران عناد دارد، پیچیده و جرئت ابراز نیات واقعی خود را ندارد بلکه همزمان در راستای گرامیداشت خون و جنون که تا کنون نتوانسته و نخواسته از خشونت و ترور فاصله بگیرد، اما مستقیماً دارد به مثلث شیطانی و جنگ طلب، ندا و سیگنال می دهد که کارناوال ایرانی در پاریس، به جد حامی و پشتیبان تحریم و جنگ، در ایران است زیرا مریم قجر و اربابانش تا کنون دریافته اند در راستای نیل به قدرت و ویرانی ایران، به جز تحریم و جنگ، راهی دیگر برایشان متصور نیست.

با این وصف، اربابانی که پشت این گونه کارناوال اوباشان قرار دارند و از دلار تا امنیت و مسایل قانونی و غیر قانونی را مرتفع و مهیا می کنند، در سر هوای دیگری دارند. آنها به دنبال شناختی که از رهبران خشونت و ترور، دارند به آنها صد در صد بی اعتمادند و لذا در سر تنها به دنبال استفاده ابزاری از نیروی اوباشان هستند تا مقاصد خود را دنبال کنند و در نیمه راه مانند همیشه نیروهای مزاحم و سر بار و مسخره را جا بگذارند.

انتهای پیام / کانون سیاسی- فرهنگی ایران فانوس

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15383