• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

هشدار به خانواده های اسیران فرقه رجوی: گدایی نوین در فرقه ارتجاعِ رجوی / مراقب تماس ها از سوی دجال هایِ فرقه رجوی باشید

  • کد خبر : 12290
  • 24 دسامبر 2017 - 12:02

مزدوران فرقه ارتجاعِ رجوی در حیله ای نوین، اعضای اسیر در فرقه را به گدایی از خانواده های خود اجبار می کنند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق، در این ترفند جدید سران فرقه ارتجاعِ رجوی با تهدید و اجبار، اعضا را مجبور می کنند تا با خانواده های خود تماس گرفته و تقاضای پول برای امرار معاش نمایند که لازم است خانواده ها نسبت به این موضوع دقت نموده و اعتماد نکنند.

در این حیله، از اسیران خواسته می شود که برای خانواده خود مظلوم نمایی کنند تا بدین وسیله از خانواده اسیران اخاذی کرده و درآمدی برای خود کسب کنند.

فرقه ارتجاعِ رجوی هیچ اعتقادی به خانواده و دنیای نوین ندارد و به همین علت هیچ هزینه ای صرف اعضای خود نمی کند تا  از خانواده های اسیران نیز کمک بگیرد.

این موضوع در حالی است که فرقه رجوی به شدت در آلبانی دچار بحران شده و با ترفندهایی این چنینی سعی دارد خود را در میان افراد اسیر در حصارهای ذهنی این فرقهِ ارتجاع مظلوم نشان دهد.

مریم رجوی چندی پیش هم در یک نشست محفلِ ارتجاع از اعضا خواست تا گوشی های قدیمی و عهد قجر خود را  تحویل دهند تا با فروش آنها بتواند فرقه را سرپا نگه دارد.

بنا بر گزارش های رسیده به فراق همچنین اخیرا توسط سران مزدور فرقهِ ارتجاع تصمیم گرفته شده جاسوس ها نیز با خانواده ها تماس برقرار کنند و به بهانه اینکه اسیر آن ها را می خواهند از فرقه خارج کنند پول مطالبه کنند.

این ترفند ها که از روی نوشته توسط افراد یا مزدوران خوانده می شود به حدی مسخره و زننده است که بلافاصله می توان به محتوای ساختگی آن پی برد.

به گزارش فراق همچنین مشاهده شده است برخی جاسوس های فرقه با عنوان اینکه می خواهند دوستی جدید با خانواده ها برقرار کنند، با خانواده مورد نظر ارتباط برقرار کرده و در ابتدا با دادن اطلاعات از فرد اسیر، خود را فردی خیرخواه و بدون وابستگی عنوان نموده و سپس با ترفندها و حیله های مخصوص درخواست پول یا تخلیه اطلاعاتی می کنند.

این افراد هنگام تماس این بهانه را می آورند که حقوق فرد اسیر قطع شده است و او به کمک مالی فوری نیاز دارد که این موضوع نیز باید مورد دقت خانواده ها باشد.

ذکر این نکته هم برای آگاهی خانواده ها مهم است که هنگام انتشار اخبار مربوط به جدایی افراد در میان خانواده های اسیران دقت بیشتری گردد تا مزدوران و جاسوس های فرقه از این مورد سو استفاده نکنند.

جاسوس های فرقه افرادی که تازه جدا شدند را پیدا کرده و باز هم با ترفندهای کثیف فرقه شروع به مغزشویی آنها می کنند. این جاسوس ها به افراد می گویند که اگر شما از فرقه خارج شدید، از شما سو استفاده نموده و برخورد می کنند که یکی از نمونه های اخیر آن در جدایی سمیه محمدی اتفاق افتاد که وی قربانی تهدیدات و مزدوری جاسوس های فرقه رجوی شد.

با توجه به موارد ذکر شده لازم است خانواده های اسیران فرقه رجوی هنگام دریافت تماس های تلفنی دقت بیشتری نموده و به هیچ یک از آن ها اعتماد نکنند.

پایگاه خبری – تحلیلی فراق  همچنین با توجه به تصمیم فرقه ارتجاع مبنی بر انتقال افراد به « اشرف ۳» از خانواده های اسیران فرقه رجوی می خواهد تا ضمن تماس و ارسال ایمیل برای کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، نگرانی خود در مورد این اقدام غیرانسانی توسط فرقه ارتجاع را ابراز داشته و آنها را از این دسیسه دجال هایِ فرقه رجوی با خبر کنند.

در پایان امیدواریم با حرکت و رفتارهای آگاهانه خانواده ها که خواب را از چشمان جریان فرقه ارتجاع و شخص مریم رجوی ربوده است شاهد متلاشی شدن این فرقه مخرب باشیم.

انتهای پیام

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12290

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی