عوامل تشکیلات مجاهدین خلق از ابتدای شروع اعتراضهای کامیون دارها در ایران به شدت دنبال تحریک رانندگان برای ایجاد ناآرامی بودند و هر چه در توان داشتند را پای آن گذاشتند.

به گزارش فراق، از ۳۰ خرداد ماه سال ۶۰، نبردهای خیابانی، اطلاعاتی و روانی همواره استراتژی اصلی تشکیلات مجاهدین خلق برای تقابل با ملت ایران بوده است. امروز دست این جنایتکاران به واسطه دوری از ایران، از نبردهای مستقیم در خیابان قطع شده است اما به شکلی پیچیدهتر و با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی به جنگ شناختی و ایجاد اغتشاش در داخل کشور مشغولند.
ارتش سایبری این تشکیلات با استفاده از صدها اکانت جعلی، تولید محتوای هدفمند، و شایعهپراکنی، تلاش میکند تا با تحریک گروههای اجتماعی مانند رانندگان و نانوایان، ناآرامیهای اجتماعی را در ایران دامن بزند.
این گروه با بهرهگیری از تکنیکهای مختلف از جمله: پخش شایعات هدفمند برای ایجاد ترس و ناامیدی در میان مردم، تخریب چهرههای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با هدف کاهش اعتماد عمومی، تحریک اختلافات قومی، مذهبی و صنفی برای تضعیف وحدت ملی و دعوت به اغتشاش سعی در تضعیف انسجام اجتماعی و اعتماد عمومی دارد. اسناد تایید شده نشان از آن دارد که صدها عضو این تشکیلات به صورت سازمانیافته و شبانه روز، با استفاده از امکانات رسانهای و اکانتهای متعدد، به طور حرفهای در حال فعالیت برای ایجاد آشوب در فضای شناختی ایران و حتی کشورهای همسایه هستند.
البته فعالیتهای ارتش سایبری مجاهدین خلق تنها به تحریک اقشار خاص محدود نمیشود. این گروه با بهرهگیری از تکنیکهای جنگ روانی، تلاش میکند تا با ایجاد شک و تردید، خودتحقیری، و تزلزل فکری، بنیانهای فکری و فرهنگی جامعه ایران را هدف قرار دهد که در این میان، آگاهی مردم به عنوان مهمترین سد دفاعی در برابر این تهدیدات مطرح است.
انتهای پیام