• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024

عطر شیرین زندگی در انجمن نجات آلبانی

  • کد خبر : 48988
  • 24 اکتبر 2024 - 12:10

اعضای نجات‌یافته از فرقه رجوی در آلبانی، خانواده‌ای بزرگ و صمیمی به نام انجمن نجات آلبانی را تشکیل داده‌اند و در کنار هم تلخ و شیرین زندگی را سپری می‌کنند.

به گزارش فراق، هر یک از این افراد سرگذشت‌های سخت و غمباری را در مناسبات مجاهدین خلق پشت سر گذاشته‌اند، اما در نهایت توانسته‌اند در نقطه‌ای عزم و اراده خود را جمع کنند و خود را از بند رجوی‌ها رها سازند.

اگرچه هنوز هم دور از خانواده‌هایشان هستند، اما اکنون دوستان همدلی دارند که زندگی را برایشان شیرین کرده است. حالا هر زمان که بخواهند، می‌توانند با اعضای خانواده‌شان، از جمله پدر و مادر و خواهر و برادرشان – اگر در قید حیات باشند – گفت‌وگو کنند و دلتنگی‌شان را کاهش دهند.

این اعضای رهایی‌یافته از قید تشکیلات، هر یکشنبه صمیمانه دور هم جمع می‌شوند، با یکدیگر صحبت می‌کنند، می‌خندند و تفریح می‌کنند. دیگر نگران نیستند که کسی گزارش دهد چرا ارتباط صمیمانه برقرار کرده‌اند یا به قول سازمان، «محفل» زده‌اند. به راحتی از احساسات خود صحبت می‌کنند و نگران نیستند که حرف‌هایشان به آتو در دست فرماندهان تبدیل شود.

این افراد همچنان یک دغدغه بزرگ دارند: از ته دل آرزو دارند که دوستانشان که هنوز در اسارت فرقه به سر می‌برند نیز این لحظات دلچسب را تجربه کنند و یک بار دیگر زندگی را زندگی کنند.

خلیل انصاریان چند روز پیش دوستانش را مهمان کرد و میزی از غذاهای جنوبی چید تا خاطره‌ای دلنشین دیگر در کنار دیگر اعضای انجمن نجات آلبانی در ذهنشان ثبت شود. اگرچه این دورهمی‌ها هر هفته تکرار می‌شود، اما هنوز هم برایشان تازگی دارد و قدر لحظه‌لحظه‌اش را خوب می‌دانند، چرا که سال‌ها و بلکه دهه‌ها در مناسبات مجاهدین خلق از همین دورهمی‌های ساده و بی‌حاشیه محروم بوده‌اند.

خلیل انصاریان در حال آماده سازی غذای جنوبی

صحبت های بیجار رحیمی

صحبت های علی زمانی

صحبت های علی مرادی

صحبت های علی محمد رحیمی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=48988

نوشته های مشابه