• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024

تلاش انزجارآور ایادی رجوی برای جنگ افروزی در منطقه

  • کد خبر : 48934
  • 22 اکتبر 2024 - 12:48

طی ماه‌های اخیر، حملات وحشیانه اسرائیل غاصب به مردم بی‌دفاع غزه و لبنان وارد فاز جدیدی شده و با ترور بسیاری از فرماندهان جبهه مقاومت و کشتار مردم بی‌دفاع، تمام قوانین جنگی را زیر پا گذاشته است.

ashraf3 2

به گزارش فراق، دولت کودک‌کش نتانیاهو که از هیچ قانون بین‌المللی تبعیت نمی‌کند، جنگ‌طلبی و تهدیداتش را افزایش می‌دهد.

در هفته‌های اخیر، برخی مقامات و مردم در ارتباط با بازنگری دکترین نظامی و هسته‌ای ایران اظهاراتی مطرح کرده‌اند. بدیهی است که خواسته‌های مردم و نگرانی‌های آن‌ها طبیعی و ناشی از جنایت‌های روزافزون دشمن است. تا آنجا که برخی اندیشمندان و تحلیلگران غربی نیز رسیدن ایران به این نقطه را منطقی و بازتاب اعمال زیاده‌خواهانه بازیگران صحنه مقابل دانسته‌اند.

گروه ابتر و جاسوس فرقه رجوی با جمع‌آوری برخی اظهارنظرات مقامات و تحلیلگران ایران، به زعم خود کشف جدیدی کرده و در پی خوش‌رقصی و اجرای وظیفه پادویی، با هول و ولا و سرهم کردن یک سری اراجیف، تکرار می‌کنند که «ایران به دنبال بمب اتمی است».

در این رابطه، نکته زیر قابل توجه است: با نشان دادن جای دوست و دشمن توسط ابله‌های فرقه، تغییری در تحولات و استراتژی ایران رخ نخواهد داد و ایران دکترین نظامی و راهبرد سیاسی خود را بر اساس منافع ملی و حفظ حاکمیت ارضی‌اش، بدون توجه به تهدیدات و یاوه‌های دشمنان، پیش خواهد برد. بنابراین، جست و خیزهای عجوزه رجوی همچنان بی‌نتیجه خواهد ماند.

در حالی که رژیم جنایت‌کار صهیونیستی هر روز مرتکب جنایتی جدید می‌شود و ثابت می‌کند که از هیچ قانون بین‌المللی و حقوق بشری پیروی نخواهد کرد و دست از کودک‌کشی، جنایت و کشورگشایی برنمی‌دارد، اقدامات خصمانه دولت آمریکا علیه ایران و حمایت سیاسی، نظامی و اطلاعاتی‌اش از اسرائیل ادامه دارد. این همه تلاش و خیانت ایادی فرقه برای کرنش در مقابل آمریکا و نزدیک شدن به جبهه ظالمان، انزجارآور است و به تبع آن، چهره پلید این فرقه را نزد مردم ایران بیشتر به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=48934