• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024

فریاد خانواده رنج‌دیده «دهواری» در فراق عزیزانشان

  • کد خبر : 48862
  • 19 اکتبر 2024 - 12:28
dehvari

خانواده رنجدیده و چشم‌به‌راه «دهواری» از شهرستان سراوان، سال‌هاست که در آتش غم و اندوه جدایی از عزیزانشان می‌سوزند و ندای مظلومیت‌ آن‌ها بی‌پاسخ مانده است.

به گزارش فراق، پدر چشم انتظار «سلمان دهواری» در پیامی خطاب به تمام وجدان‌های بیدار بشری می‌گوید: فرقه کلاهبردار رجوی، پسر و برادرزاده‌ام را که دو نوجوان بودند، از ما ربوده و به اسارت خود درآورده است. چندین ماه پس از ربوده شدنشان، مطلع شدیم که رجوی آن‌ها را با فریب شغل در اروپا به اسارت در عراق برده است. علی رغم اینکه دیگر هیچ‌وقت نه توانستیم ببینیمشان و نه حتی صدایشان را بشنویم، دلمان خوش بود که لااقل می‌دانستیم کجا هستند.

وی ادامه می‌دهد: از سال ۱۳۸۷ که به گواه برخی جداشده‌ها در تیف آمریکایی‌ها دیده شده‌اند، به بعد، هیچ خبری از آن‌ها نیست و هیچ‌کس نمی‌داند در کدام نقطه از این کره خاکی و یا در بند اسارت این فرقه ظالم و بی‌رحم گرفتارند. روزها و شب‌هایمان در حسرت دیدارشان سپری می‌شود و اشک حسرت، بالش همیشگی ماست. من و خانواده‌ام بار این غم جان‌فرسا را به دوش می‌کشیم و تنها شما خانواده‌های فراق‌کشیده می‌دانید که در این سال‌های پر از درد و انتظار چه بر ما گذشته است.

این پدر چشم انتظار از همه و به‌خصوص اعضای جداشده از فرقه رجوی تقاضا دارد که اگر کوچک‌ترین اطلاعی از سرنوشت پسر و برادرزاده‌ام، سلمان و نوید دهواری دارند، از اطلاع‌رسانی به او دریغ نکنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=48862

نوشته های مشابه

10اکتبر
خانواده‌ها را در خصوص رهایی اسیران فرقه رجوی یاری‌ کنید
نامه زهرا قلیزاده به گزارشگر ویژه حقوق بشر ملل متحد در امور ایران

خانواده‌ها را در خصوص رهایی اسیران فرقه رجوی یاری‌ کنید

30سپتامبر
من از شما انتظار دارم پدر جان
سمانه نوری به پدرش حمید رضا نوری در مقر فرقه رجوی

من از شما انتظار دارم پدر جان