• امروز : چهارشنبه - ۲۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 16 October - 2024

دستگیری یکی از اعضای با سابقه فرقه رجوی در آلمان به اتهام خرابکاری امنیتی + فیلم

  • کد خبر : 48842
  • 16 اکتبر 2024 - 12:30

پلیس آلمان در یک اقدام مهم، یکی از اعضای قدیمی فرقه رجوی را به اتهام خرابکاری امنیتی دستگیر کرد.

به گزارش فراق، بر اساس اطلاعات رسیده، این فرد که سابقه زندان در آلمان دارد، یکی از چهره‌های شناخته‌شده این فرقه در اروپا بوده و به اتهام تلاش برای فریب چند جوان خارجی در کمپ پناهندگان دستگیر شده است.

دستگیری این فرد در پی یک سری عملیات‌های اطلاعاتی و امنیتی صورت گرفت نشان‌دهنده ضرورت هشیاری و مقابله پلیس آلمان با جرائم سازمان‌یافته فرقه تروریستی رجوی است.

فرقه رجوی که به خاطر سابقه تروریستی و خشونت‌آمیز خود برای همه آزاداندیشان شناخته شده است، همواره مورد انتقاد روشنفکران اروپایی نیز قرار داشته و این دستگیری می‌تواند به عنوان یک زنگ خطر برای دیگر اعضای این فرقه تلقی شود.

با توجه به سوابق این فرد و ارتباطات او با فعالیت‌های غیرقانونی، این دستگیری می‌تواند به تحقیقات بیشتر در مورد شبکه‌های مرتبط با این فرقه منجر شود.

سوالاتی که در این بین مطرح بوده این است که حمایت آلمان از معاندین و معارضین جمهوری اسلامی ایران چه دستاوردی برای آنان دارد؟ آیا با توجه به تحولات کنونی جهان و منطقه بهتر نیست آلمان کمی نسبت به سیاست‌های خصمانه خود نسبت به کشورمان تجدید نظر و حکم اخراج منافقین را از کشور خود صادر کند؟

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=48842