• امروز : چهارشنبه - ۲۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 16 October - 2024
درد دل‌های یک عضو بازگشته از جهنم رجوی

ما عاشق زندگی هستیم

  • کد خبر : 48800
  • 15 اکتبر 2024 - 11:48
khanevade nejat12 3

ما در حال مبارزه با یکی از خطرناک‌ترین فرقه‌های جهان هستیم؛ فرقه‌ای که با گروگان‌گیری از فرزندان مردم ایران و مکیدن خون آن‌ها تلاش می‌کند تا خود را زنده نگه‌دارد و رویای به حاکمیت رسیدن را در سر بپروراند.

وقتی از تشکیلات مخوف رجوی جدا شدیم، همواره تلاش کردند ما را دفن کنند، غافل از اینکه ما بذر بودیم. اتفاقاً «قدرت زندگی» ما تا به اینجا ما را حفظ کرده است.

تمامی کسانی که تصمیم به افشای ماهیت دروغ و نیرنگ رجوی گرفته‌اند، می‌دانند که دشمنشان زخمی است و ممکن است هر لحظه دست به جنایتی بزند. هرچند که ما از این مسائل بیمی نداریم، اما باید جانب احتیاط را رعایت کرد. ما خدا را انتخاب کردیم چون از جهنم برگشته بودیم؛ جهنمی به نام تشکیلات رجوی، جهنمی که هر لحظه‌اش بوی تنفر و انزجار می‌داد. اگر می‌خواهید بدانید جهنم چه جایی است، باید چند صباحی را در آن بگذرانید تا متوجه شوید که چه می‌گویم. البته افرادی مانند من از آن جهنم خلاصی یافته‌اند و می‌توانند شهادت دهند که واقعاً داخل فرقه‌ رجوی جهنم است یا دست‌کم شبیه جهنم!

بنابراین، هر کاری که می‌کنیم به این دلیل است که نخواهیم مانند شما شیاطین زندگی کنیم، نخواهیم دروغگو و نیرنگ‌باز باشیم. برعکس شما که از زندگی متنفر هستید، ما عاشق زندگی هستیم، به هم‌نوعان خود عشق می‌ورزیم، محبت می‌کنیم و محبت دریافت می‌کنیم. این‌ها مطلقاً کم‌چیزهایی نیستند.

صلح و آرامش نصیب کسانی باد که به دنبال رسیدن به صلح و آرامش هستند و از هیچ فداکاری در این مسیر درخشان کوتاهی نمی‌کنند.

سعید محمدپور

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=48800