• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024

راه مقابله با ترفندهای گام‌به‌گام دشمنان از نگاه رهبر انقلاب / ما باید کمربند دفاع را در همه کشورهای اسلامی محکم ببندیم

  • کد خبر : 48623
  • 04 اکتبر 2024 - 16:57

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در خطبه‌های نماز جمعه تهران تاکید کردند: چشم باز‌و‌بیدار و اتحاد؛ راه مقابله با ترفندهای گام‌به‌گام دشمنان است.

به گزارش فراق، حضرت آیت الله خامنه‌ای ۱۳ مهرماه ۱۴۰۳ در نماز جمعه تاریخی تهران و در جمع با شکوه ملت ایران فرمودند: هروقت سیاست تفرقه‌افکنی دشمن در یک کشور موفق شد، یعنی موجب سیطره بر یک کشور شد و خاطرشان از یک کشور آسوده شد، به سراغ کشور دیگر می‌روند.

ایشان افزودند: ملت‌ها نباید بگذارند؛ هر ملتی اگر می‌خواهد مبتلای به محاصره فلج‌کننده دشمن نشود باید از اول چشم را باز کند، بیدار باشد. وقتی دید دشمن سراغ ملت دیگر رفت، خود را با او شریک بداند به آن ملت مظلوم و زیر ستم. به او کمک کند، با او همکاری کند تا دشمن آنجا موفق نشود؛ چون اگر دشمن آنجا موفق بشود، می‌آید سراغ این نقطه بعدی.

رهبر انقلاب گفتند: ما مسلمان‌ها سال‌های متمادی از این حقیقت غفلت کردیم و نتایجش را هم دیدیم. امروز دیگر نباید غفلت کنیم و باید حواسمان جمع باشد. ما باید کمربند دفاع را، کمربند استقلال‌طلبی را، عزت را، از افغانستان تا یمن، از ایران تا غزه و لبنان در همه کشورهای اسلامی محکم ببندیم.

nasr 26

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=48623