• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024

پدرخوانده، نقطه اشتراک مریم رجوی و رضا پهلوی شد!

  • کد خبر : 48380
  • 22 سپتامبر 2024 - 12:30

در طول تاریخ منفورترین شخصیت‌ها و گروهک‌ها، کسانی بودند که در هنگامه جنگ بین کشورشان و دشمن خارجی، در جبهه دشمن جا گرفتند و به پیاده نظام و ستون پنجم تبدیل شدند.

photo 2024 28

مثال دم دستی و ملموس برای مردم کشور، سازمان تروریستی رجوی بود که سال ۱۳۶۵ در پی فراخوان رجوی به نیروهای سازمان و خروج از فرانسه، علیه مردم ایران با صدام همپیمان شد و تا زمان فروپاشی رژیم بعث، دنباله رو سیاست‌های دیکتاتور عراق بود.

حالا در کنار فرقه رجوی، عنصر دیگری هم هست که اگرچه با منافقین در ظاهر تعارض مناقع دارد اما در خیانت به ایران دارای فصل مشترک اند.

رضا پهلوی اوایل سال گذشته و بعد از به نتیجه نرسیدن همه تلاش‌های او و سایر اعضای جبهه ضد ایرانی به اراضی اشغالی سفر کرد و در دیدار با نتانیاهو نشان داد که از سمت کلیدی‌ترین دشمن ایران حمایت می‌شود.

بعد از طوفان الاقصی و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و گسترش احیاسات ضد اسرائیلی در سرتا سر جهان، مواضع و واکنش‌های رضا پهلوی هم ضد ایرانی‌تر و اسرائیل‌پسندتر می‌شد.

اکنون بعد از جنایت اخیر اسرائیل در لبنان، رضا پهلوی هم در حمایت از صهیونیست‌ها رادیکال‌تر وارد میدان شده و از حالت پیاده نظام خارج و خود را رسماً یک صهیونیست می‌داند.

نمونه اخیر سخنرانی او در اجلاس سالانه شورای اسرائیلی آمریکاست که یکی از اعضای آن دونالد ترامپ و دوجین چهره‌های ضدایرانی هستند.

فرقه تروریستی رجوی امروز به صورت رسمی یکی از بازوهای اصلی عملیات روانی رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران محسوب می شود و با اقدام اخیر رضا پهلوی نیز به نظر می رسد این دو وطن فروش، علی رغم میل باطنی در کنار همدیگر و در یک جبهه مشترک برای خیانتی دیگر قرار گرفتند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=48380

نوشته های مشابه

24سپتامبر
متهمان این پرونده باید به دادگاه ایران مسترد شوند
اتمام حجت آقای قاضی با کشورهای اروپایی در نوزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از سران سازمان مجاهدین خلق

متهمان این پرونده باید به دادگاه ایران مسترد شوند