• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

سگ لرزه گرفتن سخنگوی مجاهدین از احکام دادگاه ایران

  • کد خبر : 48363
  • 18 سپتامبر 2024 - 10:04

سخنگوی درگورِ فرقه رجوی، امروز در پی اخبار مربوط به دادگاه محاکمه منافقین در ایران، حسابی سگ لرزه گرفت و واکنشی هیستریک و مضطرب از خود نشان داد.

court 202418 nori

به گزارش فراق، در پی انتشار مطالبی از سوی فرقه رجوی که سعی کردند با استفاده از تاکتیک طنز، شدت وحشت خود از محاکمه در دادگاه تهران را کاهش دهند، لازم است به چند نکته کلیدی اشاره شود تا حقیقت روشن‌تر گردد.

ادعای محاکمه غیابی مجاهدین، نمایانگر ترس و وحشت این گروه از افشای حقیقت و عواقب آن است. دادگاه ایران بارها از مجاهدین خواست که نماینده حقوقی خود را برای دفاع از جنایاتشان معرفی کنند. اما پس از عدم اعتنا از سوی این فرقه، برای نشان دادن حسن نیت خود، وکیل تسخیری برای آن‌ها انتخاب کرد. واقعیت این است که مجاهدین خلق در طول تاریخ خود، با اعمال تروریستی و خشونت‌آمیز خود، نه تنها به مردم ایران آسیب رسانده‌اند، بلکه به عنوان یک گروه تروریستی در سطح بین‌المللی نیز شناخته شده‌اند. این اظهارات که توسط تیم پوشکی اشرف ۳ تنظیم شده، تنها تلاشی برای انحراف افکار عمومی از جنایات گذشته خودشان است.

موضوع استرداد مجاهدین، که امروز این فرقه به سخره گرفته است، باید بدانند که به زودی دامن پلیدشان را خواهد گرفت. این فرقه به روشنی از واقعیت‌های حقوق بین‌الملل آگاه است و تنها به دنبال جلب حمایت از لابی‌های غربی خود می‌باشد. تلاش‌های این فرقه برای فرار از عدالت، نشان‌دهنده عدم توانایی آن‌ها در مواجهه با پیامدهای اعمالشان است.

این فرقه تروریستی در تلاش است تا با تحریف تاریخ و ایجاد روایت‌های نادرست، خود را از زیر بار جنایاتش رها کند. باید یادآوری کرد که تاریخ همیشه با حقیقت و شفافیت نوشته می‌شود و عاقبت هلاکت برای منافقین، که وعده‌ای الهی است، به یقین محقق خواهد شد.

پاسخ امروز سخنگوی فرقه مجاهدین به وضوح نشان داد که این وطن‌فروشان و خائنین به ملت، چه میزان از حقیقت و عدالت وحشت دارند. مردم ایران به خوبی می‌دانند که این فرقه هیچ‌گاه نمی‌تواند با دروغ و فریب، واقعیت‌های تلخ تاریخ خود را پنهان کند.

محمدجواد نوع پرور

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=48363