• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 17 September - 2024

افشاگری اعضای انجمن نجات در تیرانا / مردم آلبانی مناسبات برده‌داری نوین در مقر مجاهدین خلق را غیرقابل قبول دانستند

  • کد خبر : 48309
  • 10 سپتامبر 2024 - 9:27

مردم آلبانی مناسبات برده‌داری نوین در مقر مجاهدین خلق را غیرقابل قبول دانسته و خواهان دخالت دولت آلبانی برای پایان دادن به این وضعیت اسفبار شدند.

albani nejat 1

به گزارش فراق، تعدادی از اعضای ایرانی و آلبانیایی انجمن نجات آلبانی در روز شنبه، ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ (۳۱ اوت ۲۰۲۴)، با هدف آگاه‌سازی مردم تیرانا نسبت به نقض مستمر حقوق اولیه انسانی در مقر فرقه رجوی، اقدام به افشاگری در پارک ملی تیرانا کردند.

به گزارش فراق، این اقدام با استقبال گرم و ابراز همدردی مردم آلبانی مواجه شد و واکنش‌های مثبت از سوی رهگذران را به همراه داشت. اعضای انجمن نجات آلبانی، با توزیع بروشور و گفتگو با مردم، بر لزوم توجه به شرایط نگران‌کننده در اردوگاه مجاهدین خلق تأکید کردند.

مردم آلبانی مناسبات برده‌داری نوین در اردوگاه مجاهدین خلق را غیرقابل قبول دانسته و خواهان دخالت دولت آلبانی برای پایان دادن به این وضعیت اسفبار شدند. برخی از آنان اعلام کردند که از طریق نمایندگان خود در مجلس و شورای شهر اقداماتی برای خاتمه دادن به این شرایط انجام خواهند داد.

یکی از مادران، در حین دریافت بروشور و پس از شنیدن توضیحات درباره وضعیت مادران و خانواده‌هایی که سال‌هاست از ارتباط با فرزندان خود محروم هستند، اشک در چشمانش حلقه زد و به شدت خشمگین، اعمال سازمان مجاهدین خلق را به‌ویژه در رابطه با اعضای خود و خانواده‌های آنان، ضد بشری خواند.

مردم از اعضای انجمن نجات آلبانی خواستند تا تلاش‌های خود را برای تغییر شرایط دوستان گرفتارشان در مقر مانز ادامه دهند و به هر نحو ممکن افکار عمومی آلبانی را نسبت به این موضوع آگاه سازند و ماهیت واقعی سران مجاهدین خلق را برای همگان روشن کنند.

albani nejat 2

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=48309