• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 17 September - 2024

این است سیمای منافق؛ وقتی سرکوب‌کننده کردها، خود را مدافع آن‌ها جا می‌زند

  • کد خبر : 48262
  • 08 سپتامبر 2024 - 9:54

فرقه تروریستی رجوی با انتشار متنی در مورد فشارهایی که به احزاب و گروه‌های کرد در اقلیم کردستان عراق وارد می‌شود، سعی کرده خود را به عنوان حامی حقوق بشر و مدافعان کردها معرفی کند.

photo 2024 09 07 17 23 11 2

به گزارش فراق، باید چند نکته کلیدی را یادآوری کرد که نشان‌دهنده تناقضات و دروغ‌های این فرقه تروریستی است.

نخست اینکه، مجاهدین خلق خود تاریخچه‌ای پر از خشونت و ترور دارند. این فرقه به‌دلیل همکاری با رژیم صدام حسین در جنگ ایران و عراق و همچنین به جهت ارتکاب جنایات علیه مردم ایران، به شدت مورد نفرت تمام ایرانیان است. تروریست‌های شناسنامه‌دار چگونه می‌توانند خود را به عنوان مدافع حقوق بشر معرفی کنند در حالی که خود در بسیاری از موارد، حقوق عامه مردم را نقض کرده‌اند؟

دوم، ادعای آن‌ها مبنی بر اینکه حکومت ایران به دنبال سرکوب کردهاست، از اساس دروغ است و جامعه کردهای ایران عزیزمان خود شاهدی بر این مدعا هستند. در این میان البته که حساب سایر گروه های تروریستی، تجزیه طلب و دستان ناپاکی که به سوی میهن دراز می شوند از بقیه جداست و از بازو قطع می شود.

نکته جالب این است که این پیام در حالی از سوی سخنگوی خیالی مجاهدین مطرح می‌شود که خود آن‌ها در سال‌های مختلف، از جمله در دهه‌های ۶۰ و ۷۰، به کشتار و سرکوب گسترده کردهای عراق با همکاری رژیم بعث پرداخته‌اند.

سوم، اظهارات آن‌ها درباره تهدیدهای حکومت ایران و ارتباط دادن آن با نقض کنوانسیون ها، تلاشی برای مشروعیت‌بخشی به خود و جلب حمایت‌های بین‌المللی است.

امروز تمام تقلاهای حقوق بشری این گروه جلاد به‌دلیل وحشت از آثار بین‌المللی دادگاه تهران است که به زودی دامن آن‌ها را فرا می‌گیرد.

یادداشت از: محمدجواد نوع‌پرور

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=48262

نوشته های مشابه

16سپتامبر
جناب «بومادرا» و «جاوید رحمان» شما نماینده حقوق بشر نیستید؛ وکیل شیطانید
واکنش «مریم سنجابی» به حضور نماینده به اصطلاح حقوق بشر در نشست منافقین

جناب «بومادرا» و «جاوید رحمان» شما نماینده حقوق بشر نیستید؛ وکیل شیطانید

09سپتامبر
چرا اسیر مجاهدین شدم؟
نقش خانواده در انحراف کودکان و نوجوانان

چرا اسیر مجاهدین شدم؟