• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024

دستور سینه‌زنی رباتیک برای زنان اسیر در فرقه رجوی / موجب تحریک مردان مجرد نشوید!

  • کد خبر : 47449
  • 18 جولای 2024 - 9:30
monafegin ashraf3

سرکردگان فرقه تروریستی رجوی امسال در یک دستور سازمانی، سینه زنی زنان خود را به جهت تحریک مردان ممنون اعلام کرده و روش جدید رباتیک برای آن ابداع کردند.

به گزارش فراق، زنان و مردان باقیمانده در حصارهای فرقه رجوی بیش از ۳۵ سال است که در چارچوب های بسیار سختی از محدودیت های اجباری زندگی می کنند. آنها حتی نمی توانند شکل پوشش و لباس و الگوی آن را انتخاب کنند. این زنان و مردان نمی‌توانند برای خود همسری انتخاب کنند، نمی توانند آزادانه به مسافرت بروند. بسیاری از این افراد که به دستور فرقه از همسرانشان جدا شدند، نه تنها نمی توانند فرزندان خود را ببینند، بلکه والدین خود را نیز نمی توانند پس از چند دهه ملاقات کنند.

تمام این محدودیت ها برای اعضای گرفتار در مقر فعلی فرقه رجوی در حالی است که سرکردگان این فرقه در کشورهای اروپایی با همسر، فرزندان و هرکسی که بخواهند زندگی دلخواه و مطلوب خود را سپری می‌کنند.

مریم رجوی همیشه وانمود کرده است که یک مدافع مشتاق حقوق زنان است. وی حقوق خاصی را بیان می کند که هرچند به ظاهر منطقی و اخلاقی به نظر می رسد مانند «انتخاب آزادانه محل زندگی، شغل، تحصیل، همسر و مسافرت توسط زنان»، اما در عمل، عکس این گفته ها رفتار شده است. زنان در این فرقه حتی در شکل گره زدن روسری خود مجبورند از یک شکل پیروی کنند و لباس فرم بپوشند! و در هیچ یک از خواسته های مورد ادعای او آزاد نیستند!

در نهایت زنان در فرقه رجوی، موجوداتی بی اراده و تباه شده هستند. همین چهره های شکسته و غمگین آنان در تصویر گواهی بر رفتارهای ضدانسانی فرقه ها و رهبران آنها و استثمار دختران و زنان است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=47449