• امروز : شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
گزارش رسانه «گزتا ایمپکت» آلبانی از وضعیت مقر فرقه رجوی

هر لحظه امکان شعله‌ور شدن اختلافات در «مانز» وجود دارد / سرخوردگی شدید اعضای فرقه رجوی

  • کد خبر : 47205
  • 03 جولای 2024 - 13:20

رسانه آلبانیایی «گزتا ایمپکت» در گزارشی به وضعیت مقر فرقه رجوی در منطقه «مانز» پرداخت و نوشت: بر اساس اطلاعات موجود مقر فرقه رجوی آبستن حادثه است و اکنون هر مسئله‌ای می‌تواند به شعله‌ور شدن آتش اختلاف‌های درونی منجر شود.

به گزارش فراق، بر اساس نوشته این رسانه، آزادی حمید نوری، شهروند ایرانی زندانی در سوئد در سالگرد آزادی اسداله اسدی، دیپلمات ایرانی زندان در بلژیک که هر دو با توطئه فرقه تروریستی رجوی به حبس گرفتار بودند، سبب تضعیف شدید روحیه سرکردگان فرقه رجوی در اردوگاه مانزا و تظاهرات اعتراضی داخلی شده است.

 این رسانه آلبانیایی همچنین نوشت با در نظر داشتن تشدید درگیری‌های داخلی گزارش شده در اردوگاه‌های فرقه رجوی در فرانسه و آلبانی باید منتظر خبر‌های جدیدی باشیم.

در عین حال گزتا ایمپکت گزارش داد که پیروزی‌های ژئوپلیتیکی ایران در غرب آسیا، تضعیف رژیم صهیونیستی، اعتراض‌های جهانی به نسل‌کشی این رژیم و عقب‌نشینی کشور‌های عربی از حمایت آشکار از رژیم صهیونیستی سبب ناامیدی و سرخوردگی شدید اعضای فرقه تروریستی رجوی شده است و به همین دلیل جنگ درون اردوگاه‌های منافقین آغاز شده است.

انتخاب احتمالی کانادا به‌عنوان مقصد بعدی آوارگی فرقه رجوی نیز سبب بروز تنش‌های جدی میان اعضا شده است؛ اولویت‌بندی اعزام اعضا به کانادا اکنون یکی از دلایل اختلاف‌های درون دیوار‌های اردوگاه مانزا است که تظاهرات و سر دادن شعار مرگ بر رجوی را نیز درپی داشته است.

فرقه تروریستی رجوی، هویتی شوم که در سال‌های فعالیت خود برای بقا تن به خفت‌های بسیار داده و دست به جنایت‌های گسترده زده، به پایان داستان خود نزدیک شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=47205