• امروز : شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024

این است خیمه شب بازی مریم رجوی

  • کد خبر : 47181
  • 03 جولای 2024 - 9:35

مریم رجوی بعد از کلی تلاش‌های فراوان قصد داشت در یک همایش اقدام به خودنمایی کرده و ابراز وجود کند، اما خانواده‌ها، اعضای سابق و انبوهی افرادی که طرف حق را گرفته بودند و انسانیت را پیشه خود کرده بودند، اجازه ندادند که رجوی و هم‌پیالگی‌هایش به اهداف پلید خود برسند.

به گزارش فراق، رجوی تلاش بسیاری انجام داد تا بلکه بتواند با دعوت از چند چهره به اصطلاح معروف سیاسی خبرساز شده و توسط رسانه‌ها مورد توجه قرار بگیرد، اما کاری نتوانست انجام دهد. این بار نیز همچون گذشته چهره‌های تکراری و خسته‌کننده‌ای که در برنامه‌های قبلی شان آورده بودند را به جلسه کشیدند تا بلکه اوضاع را کمی سرهم بندی نمایند، ولی همگان فهمیدند که اوضاع فرقه‌ رجوی بسیار متشنج است. تنها تفاوتی که امسال با سال‌های گذشته داشت در هزینه‌های بسیار سنگینی بود که باید رجوی خرج می‌کرد، هزینه‌های امسال نسبت به سال‌های قبل خیلی بیشتر شده بود، از بلیط‌های هواپیما که مهمانان را باید از کشور مبدا به کشور میزبان می‌آوردند و تا محل اقامت‌های آنان در بهترین هتل‌ها که ای بسا به آنان بد نگذرد و دفعه‌ دیگر دعوت‌نامه‌ها را پس نزنند، خرید کادو برای مهمانان و خانواده‌هایشان نیز از جمله هزینه‌های همیشگی می‌باشد.

همگان می‌دانند تمامی کسانی که به جلسات مجاهدین می‌آیند باید هزینه‌های سفرشان از صفر تا صد تامین گردد، اینکه هدف جلسه با حضور مهمانان و سخنرانی آنان تحت تاثیر قرار می‌گیرد یا نه به مهمانان ربطی ندارد، آنچه برایشان مهم است گرفتن دستمزد‌هایی است که به آنها وعده داده شده است. حتی در عالم واقع مهمانان دعوت شده نمی‌دانند چه باید در جلسه بگویند، لذا به آنان سناریویی داده می‌شود که طبق آن باید عمل کرده و حرف بزنند. سخن از محکومیت حکومت ایران، تائید و تاکید بر موضوعات ده ماده‌ای مریم رجوی که در هر محفل و هر جلسه‌ای برجسته می‌شود و در ادامه اشاره به مسائل داخلی و خارجی ایران و امثالهم.

این موارد باید توسط هر نماینده مطرح شده و توسط گروهی که داخل جمعیت نشسته اند با صوت و تشویق همراهی گردد. تشویق‌کنندگان نیز از قبل توجیه شده اند که کی و کجا باید شروع به تشویق و صوت و کف کنند، معمولاً کنترلر دارند.

در یک بخشی از جلسه هم باید مریم رجوی بیاید و سخنان تکراری و بی‌محتوای خود را ارائه داده و توسط مهمانان مورد تائید قرار گیرد، سخنانی که هیچکس برایش مهم نیست که او چه می‌گوید! اگر فیلم‌هایشان را نگاه کرده باشید، به هنگام سخنرانی مریم رجوی مهمانان یا با یکدیگر صحبت می‌کرده و گپ می‌زنند یا در بهترین حالت سرشان توی موبایلشان است، بعضی ها هم که شب بیدار ماندند فرصت را مغتنم شمرده و چرتی می‌زنند. بله این است خیمه شب بازی مریم رجوی.

حسین عیوضی آذر

عضو جداشده از فرقه رجوی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=47181