• امروز : شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024

گریمورهای هالیودی با مریم رجوی رو به مرگ چه کردند؟ / اعضای عادی به جهت یک بیماری ساده می‌میرند

  • کد خبر : 47158
  • 02 جولای 2024 - 12:44

بر اساس اطلاعات رسیده، فرقه تروریستی رجوی با هزینه کرد بیش از ۵۰۰ هزار دلار،  گروه گریمورهای هالیودی را به فرانسه آورده تا مریم رجوی را برای نمایش این فرقه بزک کنند.

به گزارش فراق، بر اساس گزارش های دریافتی این گروه از ابتدای مراسم در مقر اوورسوراواز فرقه در خانه های مخفی فرقه، سازماندهی شدند و هر روز پیش از شروع برنامه‌های موسوم به «ایران آزاد»، حدود ۵ ساعت چهره بیمار رجوی را تغییر می دهند تا وضعیت وخیم او در مقابل دوربین ها و مهمانان خارجی مشخص نباشد.

حتی برخی از اخبار نیز حاکیست که یک تیم بلندپایه پزشکی نیز روی صدای مریم رجوی کار کرده است تا صدای لرزان وی هنگام سخنرانی مشخص نباشد که البته این موضوع روز اول یعنی ۹ تیرماه تا حدودی مشخص و عیان می‌نمود.

به گزارش فراق، پس از گذشت یک هفته از انتشار خبر حمله عصبی و بستری شدن مریم رجوی در بیمارستانی در فرانسه، فرقه تروریستی رجوی سرانجام مجبور شد به این خبر واکنشی نشان دهد.

رجوی‌ها خبری از ملاقات مریم با یکی از نمایندگان تاریخ گذشته فرانسوی را به همراه تصویری روتوش شده در سایت های خود منتشر کردند که نکته جالب این بود که علایم کامل بیماری در صورت وی آشکار بود.

حال با کنار هم گذاشتن این دو تصویر، یعنی تصویر پس از انتشار خبر بیماری و تصویر سخنرانی مریم رجوی در همایش ۹ تیرماه به وضوح می توان به چهره دستکاری شده عجوزه فرقه تروریستی رجوی پی برد.

این هزینه کردها برای بزک کزدن رهبر کنونی فرقه تروریستی رجوی در حالیست که بسیاری از اعضای عادی فرقه حتی برای عمل‌های جراحی ضروری نیز با پاسخ نه از سوی سرکردگان این فرقه مواجه شده و می‌میرند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=47158