• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
ایران آزاد از نظر مریم قجر عضدانلو را در این مستند درک کنید

ماجرای نیم قرن

  • کد خبر : 47136
  • 01 جولای 2024 - 14:08

اختصاصی فراق – مستند پیش رو، روایتی عینی است از خیانت‌ها و جنایت‌های فرقه تروریستی رجوی که امروز در گوشه پاریس در حال احتضار بوده و فریاد ایران آزاد سر می‌دهد.

به گزارش فراق، جدیدترین گزارش‌ها از وضعیت فرقه تروریستی رجوی نشان‌دهنده گرفتار شدن این فرقه جنایت‌کار در تنگنای بحران‌های همزمان تشدید تنش‌های داخلی، وخامت جسمی مریم رجوی و البته قرار گرفتن زیر ذره‌بین پلیس کشورهای محل استقرار مقرهای این فرقه است.

عملیات پلیس فرانسه علیه مقر فرقه تروریستی رجوی در اطراف پاریس، پایتخت این کشور همزمان با سالگرد اقدام پلیس آلبانی علیه اردوگاه مانزا در شهر دورس این کشور، در حالی انجام شد که موضوع ادامه حضور این فرقه در آلبانی به محل بحث‌های جدی تبدیل شده و حامیان غربی این فرقه را به تلاش برای تعیین مکان جدید جهت استقرار آن‌ها واداشته است.

البته انتخاب احتمالی کانادا برای این هدف، خود سبب بروز تنش‌های جدی میان اعضای فرقه رجوی شده است؛ اولویت‌بندی اعزام اعضا به کانادا اکنون یکی از دلایل اختلاف‌های درون دیوارهای اردوگاه مانزا است که تظاهرات و سر دادن شعار مرگ بر رجوی را نیز درپی داشته است.

حتی دیگر آوردن مقام های رده چند و بازنشسته اروپایی و آمریکایی نیز برای نمایش ایران آزاد بر احوال اعضای باقی مانده آن که عمدتا افرادی سالخورده هستند و در یاس و سرخوردگی به سر می‌برند، تاثیر و خریداری ندارد.

۱۰ دقیقه وقت بگذارید تا ایران آزاد از نظر مریم قجر عضدانلو و فرقه تروریستی مجاهدین خلق را برای همیشه درک کنید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=47136