• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024

پیام «بخشعلی علیزاده» به خانواده‌های همیشه در صحنه انجمن نجات اردبیل / حضور خانواده‌ها ضربۀ محکمی است بر بنیاد پلید رجوی

  • کد خبر : 47020
  • 29 ژوئن 2024 - 12:12

«بخشعلی علیزاده» در پیامی از حضور خودجوش و حماسی خانواده‌های همیشه در صحنه انجمن نجات اردبیل در جریان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش فراق، در پیام این عضو نجات یافته از فرقه رجوی به خانواده‌های استان اردبیل آمده است:

سلام و ارادت دارم خدمت پدران، مادران و خواهران و برادرانی که همیشه در صحنه های مهم سیاسی حضور داشته و عزم جزم خویش را برای پاسخ به دشمنان ملت، به منصۀ ظهور رساندند. هر زمانی که می بینم شمایان در صحنه حاضر و ناظر هستید احساس غرور می کنم. هر چند شما از استان اردبیل هستید ولی به معنای دقیق کلمه سایر خانواده ها در کل استان های دیگر را نمایندگی می کنید.

به خوبی واقف بوده و می‌دانم که حاضر شدن هر کس برای هر فعالیتی چقدر زمان بر بوده و گاهاً هزینه بر نیز می باشد ولی ایمان راسخ شما به مسیری که در آن قدم نهاده اید شگفتی ساز می‌باشد.

هر زمان که شماها را در صحنه می‌بینم احساس غرور خاصی به من دست می دهد و البته با یک افسوس و اندوه. اندوه از این بابت که جای پدران و مادرانی که هم اینک چهره بر خاک کشیدند بسیار خالی بوده و دیگر نیستند که همانند شما در صحنه «هَل مِن مُبارز» بطلبند و باعث غرور شوند.

بله، این همت شما خانواده‌ها بوده و هست که مسیر پیروزی را هموار کرده و دیگر خانواده ها را تشویق و ترغیب می نماید که صحنه را خالی نگذارند تا دشمن دیرینه گزک نگیرد و نتواند که به خواسته‌های شیطانی خود برسد.

واقعیت این است رجوی و یارانش وحشتی که از حضور خانواده ها دارند را از هیچ چیز دیگری ندارند، آن‌ها از سلاح خانواده می‌ترسند. حضور هر کدام از خانواده ها ضربۀ محکمی است بر بنیاد پلید رجوی و رهبران سازمان تروریستی مجاهدین. عدم حضور خانواده‌ها در صحنۀ نبرد با رجوی آرزوی دیرینه آنان می‌باشد اما با حضور خانواده های بزرگوار می شود به خوبی حدس زد که چقدر این قافله تا پیروزی نهایی نزدیک است.

قربان قدم هایتان که هر حضورتان گامی است در مسیر پیروزی نهایی  باشد تا چشمانتان به روی عزیزانتان هر چه زودتر روشن گردد.

ارادتمند شما: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=47020