• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
گزارش تصویری

خانواده‌های عضو انجمن نجات استان اردبیل حماسه آفریدند

  • کد خبر : 47019
  • 29 ژوئن 2024 - 12:04

در این دوره از انتخابات پروژه تحریم انتخابات توسط منافقین و دشمنان ملت ایران شکست خورد و ملت ایران با هر گرایش و سلیقه‌ای در صحنه حاضر شدند.

به گزارش فراق، خانواده‌های عضو انجمن نجات استان اردبیل نیز در کنار سایر آحاد جامعه، روز جمعه ۸ تیرماه با حضوری پرشکوه پای صندوق‌های رأی، پاسخ تمام دشمنان ایران اسلامی و وطن فروشان را دادند.

خانواده‌های عضو انجمن نجات استان اردبیل چند روز پیش با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام حضور گسترده برای مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نوشته بودند: «ما رأی می‌دهیم تا با سیاست‌های مقتدرانه ایران اسلامی شاهد برچیده شدن بساط فرقه رجوی باشیم و خانواده پاک ایرانی در کنار اعضایش در آرامش همیشگی باشد.»

به گزارش فراق، در متن این بیانیه آمده بود:

«ما خانواده‌های آسیب دیده از خشونت سازمان فرقه‌ای رجوی در انتخابات سرنوشت ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که نقش تعیین کننده‌ای در ترسیم آینده وطن ما دارد قاطعانه و باحداکثر وحدت شرکت خواهیم داشت.

به کوری چشم دشمنان قسم خورده ایران، روز جمعه ۸ تیرماه ۱۴۰۲، نشان می‌دهیم که در راه حفظ و حراست از میهن عزیزمان در کنار سایر آحاد جامعه مصمّم، استوار و متحد هستیم و در مقابل وطن‌فروشان، تروریست‌ها و دشمنان این خاک با تمام قدرت ایستادگی می‌کنیم.

امروز فرقه تروریستی رجوی که در کارنامه خود جنایت، قتل، خیانت و شکنجه هزاران انسان بی گناه را دارد در کنار سایر دشمنان این مرز و بوم، در یک جنگ ترکیبی تمام عیار به فکر نابودی کشور و به زانو درآوردن ملت سرافراز و پرتوان ایران است اما زهی خیال باطل، ما خانواده ها وفادار به وطن خود بوده و برای پیشرفت کشور عزیزمان از هیچ تلاش و کوششی کم نخواهیم گذاشت.

 ما رأی می‌دهیم تا به یاری خداوند متعال و سیاست‌های مقتدرانه ایران اسلامی شاهد برچیده شدن بساط فرقه رجوی باشیم و خانواده پاک ایرانی در کنار اعضایش در آرامش همیشگی باشد.

به امید فتح قله‌های پیروزی برای ملت سربلند جمهوری اسلامی ایران.»

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=47019

نوشته های مشابه

01جولای
ماجرای نیم قرن
ایران آزاد از نظر مریم قجر عضدانلو را در این مستند درک کنید

ماجرای نیم قرن

30ژوئن
دولت آلبانی کنترل «اشرف۳» را به عهده بگیرد
خواسته نهایی گردهمایی بزرگ انجمن نجات در آلبانی

دولت آلبانی کنترل «اشرف۳» را به عهده بگیرد