• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
9 تیر دردسرساز برای رجوی‌ها

محل اسکان مهمانان مجاهدین در برلین تخلیه شد / ناراضیان، دنبال افشای ماهیت فرقه رجوی در ۹ تیر / آیا این موضوع با ممنوع الخروجی مریم رجوی از فرانسه ارتباط دارد؟

  • کد خبر : 47015
  • 29 ژوئن 2024 - 10:52

محل اسکان مهمانان اجاره‌ای مجاهدین در برلین، شب گذشته به جهت دریافت هشدارهای مشکوک تخلیه شد.

به گزاش فراق، هتل «Wyndham Garden berlin» در برلین که محل اسکان ۸ اتوبوس از مهمانان اجاره‌ای فرقه رجوی که همگی از مهاجران صهیونیستی، سوری، افغانی و اوکراینی بودند شب گذشته به طرز مشکوکی تخلیه شد و مهمانان آن آواره خیابان‌های این شهر شدند.

بر اساس اطلاعات رسیده، این آوارگان با اعتراض شدید به وضعیت پیش آمده، به رابطین هماهنگ کننده این سیرک گفتند وقتی عرضه تامین امنیت یک هتل را ندارید چرا ما را در این شرایط دربه‌در کردید.

منابع مطلع خبر دادند کانون ناراضیان فرقه رجوی و افرادی که به اجبار در ستادهای هماهنگی این مراسم به کارگیری شدند به شدت خواهان افشاگری در این برنامه بوده و می خواهند حقیقت پشت پرده فرقه تروریستی رجوی برای جهانیان و افکار عمومی آشکار شود.

همچنین خبر ممنوع الخروجی مریم رجوی از فرانسه نیز، از شب گذشته این فرقه را در شوک فرو برده است و به نظر می رسد شرایط پیش آمده با این خبر نیز در ارتباط باشد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی فراق، سالهاست که برگزاری نشست سالانه فرقه تروریستی رجوی، در کشورهای مختلف اروپایی تحت فشار سرویس‌ های اطلاعاتی کشور میزبان به دلیل هشدارهای رسمی و جدی جمهوری اسلامی با مشکل مواجه شده است، حال این ‌بار نیز با وجود هشدارها سران این فرقه، دست به دامان صدام و استخبارات جدید خود یعنی صدراعظم آلمان و سرویس اطلاعاتی BND آلمان برای صدور مجوز برگزاری نشست سالانه فرقه در برلین شدند.

بر اساس اطلاعات رسیده یکی از سناریوهای فرقه رجوی برای پرکردن سالن گردهمایی ۹ تیر، برنامه ریزی با عنوان تور تفریحی اروپا گردی به مقصد ترکیه برای مهاجران ایرانی و برخی کشورهای غرب آسیا بوده است. طبق این سناریو قرار بوده نفرات جذب شده ابتدا به آلبانی انتقال داده شوند و در آنجا پاسپورت های این نفرات ضبط شود. سپس به آنها اعلام گردد که شرط عودت مدارک حضور در تجمع برلین می باشد.

دولت آلمان از ابتدای دهه ۶۰ به عنوان یکی از اردوگاه ‌های پنهان و زیر زمینی فرقه رجوی شناخته می‌شود که میزبان ستاد اطلاعات این فرقه، گروه‌های تخلیه تلفنی فرقه و شورای موسوم به ملی مقاومت در برلین است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=47015