• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024

تلاش کهنه سربازان ارتش صدام در تیرانا برای ایجاد درگیری در جریان انتخابات / هر ایرانی شریف باید روی این پروژه فریب حساس شود

  • کد خبر : 46968
  • 25 ژوئن 2024 - 18:59

موضوع این است که تشکیلاتِ آویزان رجوی به دلیل منفور بودن در افکار عمومی، روشی را در پی گرفته بلکه بتواند به شکل غیرمستقیم بین هواداران کاندیداهای ریاست‌جمهوری درگیری ایجاد کرده و زمینه های درگیری و آشوب را ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی فراق، مهدی حسینی طی یادداشتی به جریان سازی چراغ خاموش فرقه تروریستی رجوی جهت ایجاد درگیری بین هواداران نامزدهای ریاست جمهوری پرداخته و نوشته است: اگر بخواهیم فقط یک گروه از گروه‌های تروریستی فارسی زبانِ آویزان را مثال بزنیم که با زیست پارازیتیک در شکم اروپا، علیه «انتخابات در ایران» لجن پراکنی می کند ولی در درونِ خود به هیچ قاعده مبتنی بر «انتخاب» پایبند نیست، آن گروه «تشکیلات تروریستی منافقین» است. رجوی مثل آن پزشکِ قلّابی که دارویی برای رفع کچلی خود ندارد، بیش از چهل سال است که مدعی کشف داروی رفع طاسیِ سر برای خلق است. آن یکی پرسید اُشتر را که هی از کجا می‌آیی‌ای فرخنده پِیگفت از حمام گرم کوی تو گفت خود پیداست از زانوی تو برخی گروه‌های آویزانِ طیف ضدانقلاب لااقل ظاهرکار را مراعات کرده و مدعی برگزاری نشست های سالیانه برای انتخاب اعضای مرکزیت و اقداماتی از این دست می شوند، اما فرقه تروریستی رجدی در همه مراحل ایجاد و استمرارِ زیست انگلی خود، حتی در ظاهر هم هیچگاه اعلام نکرده که بر مبنای انتخابات ساختار درونی را شکل می دهد. عناصری ناپاک درباره انتخاباتِ ریاست جمهوریِ کشورمان اظهار نظر می کنند که مدام در حال ازدواج با جفت هایی هستند که تشکیلات برای آنان «انتخاب» کرده و یا در حال جدایی سیستماتیک از جفت هایی هستند که به «انتخاب» تشکیلات باید طلاق دهند!

اعضای مجرد نیز حق «انتخاب» جفت خود را – حتی در ذهن خویش– ندارند و باید در جلسات اعتراف گیری این تعهد را امضا کنند که هر زنی را که در ذهن آنان جولان می دهد، به شکل تخیلی طلاق می دهند!

مصیبتِ بالاتر برای سرکرده کثیف منافقین این که بعد از «انتخاب!» مریم قجرعضدانلو [همسر بالفعل یکی از اعضای تشکیلات] به عنوان شریک زندگی خود، همسران سایر اعضای فرقه را نیز برای ازدواج با خود «انتخاب» کرد و فقط با هدف عبور دادنشان از گردنه انقلاب ایدئولوژیک به عقد خود درآورد. اوج کرّ و فرّ تشکیلاتِ آویزان رجوی، دوران چکمه لیسی صدام در عراق است که در واقع به بخشی از ارتش سردار قادسیه! تبدیل شده بود؛ دیکتاتوری وحشی که رژیم ستم پیشه او مطلقاً نسبتی با «انتخابات» نداشت و در طول ۳۵ سال حکومت مبتنی بر توتالیتاریزم، هیچ «انتخابی» برای خلق خود جز تن دادن به هلاکت و نابودی باقی نگذاشته بود. گروهک منافقین برای بیش از چهل سال، حیات ننگین تشکیلات را مدیون کمک های مالی و تبلیغاتیِ خانواده هوادار «انتخابات» در سعودی است که «آخرین انتخاباتِ اجداد آن ها در زمانی صورت گرفته که از هرقبیله ای یک نفر را انتخاب کردند تا پیامبراسلام صلّی الله علیه و آله و سلّم را به قتل برسانند».

تشکیلات تروریستی رجوی با این که در تبلیغات پوچ و توخالی از دمکراسی دم می زند، اما در نقشی که سیستم های غربی برای آن تعریف کرده اند، مطلقاً طرحی مبتنی بر «انتخابات» را دنبال نمی کند و در متن یک مأموریت تروریستی و به نیابت از جنگ طلبان آمریکایی ایده ی سرنگونی دولت-ملت ایران را با روش حمله ی نظامی توسط آمریکای جنایتکار و با تقلا برای راه اندازی بی نظمی و اغتشاشات و از طریق لوله ی تفنگ و عملیات انتحاری و انفجاری در داخل کشور دنبال می کند.

آنچه عرض شد، از مشاهدهٔ خروجی رسانه تابلودار عناصر پلید منافقین قابل رؤیت است. مع‌الوصف محتوای دیگری نیز از طویلهٔ تیرانا خارج می شود که با دقت در آن قابل‌شناسایی است. بادقت در بعضی تولیدات که گهگاه در رسانه های کشور و یا فضای مجازی مشاهده می شود به‌آسانی می توان نویسندهٔ واقعیِ مطالب را شناسایی نمود. موضوع این است که تشکیلاتِ آویزان منافقین به دلیل منفور بودن در افکار عمومی، روشی را در پی گرفته بلکه بتواند به شکل غیرمستقیم بین هواداران کاندیداهای ریاست‌جمهوری درگیری ایجاد کرده و زمینه های درگیری و آشوب را ایجاد کند. از لحن کلام بعضی نوشته ها می توان فهمید که «مشاوران بدون مرز در امور انتخابات !» مستقر در طویله تیرانا اقدام به خرید تعداد محدودی فعال رسانه ایِ غافل در داخل کشور کرده، تا علوفه جویده شده ائتلاف غربی، عبری و عربی را در رسانه های داخل کشور نشخوار کنند.

جالب‌تر این که وقتی در خروجی رسانه آشکارِ کهنه سربازان ارتش صدام دقت می کنید، مشاهده می‌شود همان مطالبی که به نویسنده داخلی سفارش داده شده و در رسانه یا کانال‌های داخلی منتشر گردیده، به فاصله کوتاهی تحت عنوان «فضای رسانه ای داخل کشور!» منعکس شده است.

این روش، در حقیقت پروژه ای است که با مدیریت مراکز تخریب‌ ذهن در سیستم های غربی و عمله گیِ مزدوران یگان فارسی زبان ارتش صدام دنبال می‌شود. منطقاً این وظیفه هر ایرانی صاحب‌سخن و شریف است که نسبت به این پروژه فریب حساس باشد و در مسیر پربرکت جهاد تبیین اقدام به روشنگری نماید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=46968