• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024

قدردانی عضو انجمن نجات در آلبانی از کمک‌های مقامات آلبانی به جداشده‌ها

  • کد خبر : 46922
  • 24 ژوئن 2024 - 11:29

مهدی سلیمانی، عضو انجمن نجات در آلبانی از مقامات مسئول در دولت آلبانی به خاطر کمک‌های ارزشمندشان به کسانی که از سازمان مجاهدین خلق جدا شده و مایل به پیوستن به انجمن نجات آلبانی هستند، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش فراق، وی در پیامی نوشت: جنایت‌های رجوی برای همه جهان آشکار شده است و دیگر نمی‌تواند اعضای خود را فریب دهد. تمامی اعضا به این حقیقت پی برده‌اند که در طول این سال ها عمر خود را از دست داده‌اند و بیهوده در تشکیلات مانده‌اند. آن‌ها اکنون که آگاهی بیشتری نسبت به واقعیات پیدا کرده‌اند، تمامی اعضا ناراضی هستند و به دنبال راهی برای خروج از این وضعیت می‌باشند.

از این رو، بهتر است از مقامات مسئول در دولت آلبانی بخاطر کمک‌های ارزشمندشان به کسانی که از سازمان مجاهدین خلق جدا شده و مایل به پیوستن به انجمن نجات آلبانی هستند، تشکر و قدردانی کنیم. انجمن نجات آلبانی که حامی ایرانیان مقیم در آلبانی است، بدون حمایت و مساعدت این مقامات نمی‌توانست به وجود بیاید و به ایرانیان کمک کند. ما زندگی دوباره خود را بعد از تجربه تلخ مجاهدین خلق مدیون این مقامات و حمایت‌هایشان هستیم.

این تلاش‌ها و حمایت‌ها به ما این امکان را داد که از اسارت و بردگی رهایی یابیم و به سمت آینده‌ای روشن‌تر و آزادتر حرکت کنیم. امیدواریم با ادامه این حمایت‌ها، بتوانیم به تمامی ایرانیانی که هنوز در بند این تشکیلات هستند، کمک کنیم تا به آزادی و استقلال دست یابند.

با سپاس از همه کسانی که در این مسیر همراه و حامی ما بوده‌اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=46922