• امروز : پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 27 June - 2024

رویکرد فرقه رجوی در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری چیست؟

  • کد خبر : 46844
  • 18 ژوئن 2024 - 8:09

فرقه تروریستی رجوی باتوجه به خط ابلاغی از سوی رژیم صهیونیستی و آمریکا ذیل کیس «دولت ضعیف» تمام ظرفیت خود را برای اختلاف افکنی و ایجاد دو قطبی کاذب و نفرت پراکنی بکار گرفته‌ است.

به گزارش فراق، این فرقه با ایجاد حدود ۸۰۰ اکانت در پوشش نیرو‌های وفادار به انقلاب، در صفوف نامزد‌های مختلف نفوذ و از زبان آن‌ها به تخریب گسترده کاندیدا‌ها می‌پردازند. از سوی دیگر با ادبیات هتاکانه و توهین‌آمیز خطاب به نامزد‌های طیف سیاسی دیگر، سعی در نفرت پراکنی و مستند‌سازی علیه جریان انقلابی می‌کنند تا به این ترتیب فضای بی‎اخلاقی و دوقطبی‎سازی کاذب را گسترش می‌‎دهند.

این اکانتهای بدون هویت اینستاگرامی و توییتری که سابقه ایجاد آن به ماه می‌ میلادی ختم می‌شود، ویژگی‌های بارزی دارند از جمله اینکه، تعداد دنبال‌کننده‌های آن‌ها محدود بوده، آی‌دی و بیو غیرطبیعی دارند، از تصاویر پروفایل مذهبی و شخصیت‌های انقلابی استفاده می‌کنند، رویکرد کامنت‌نویسی آن‌ها مشخص و تمرکزشان بر تخریب و حمله و تهمت علیه نامزد‌های طیف‌های مختلف سیاسی است.

پیش از این نیز همین خط به عنوان تاکتیک رژیم صهیونیستی با ایجاد صد‌ها اکانت توییتری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ عنوان شده بود با این تفاوت که تولید محتوای اکانتهای وابسته به رژیم صهیونیستی با استفاده از هوش مصنوعی انجام می‌شود ولی در منافقین محتوا‌ نویسی توسط نفرات این فرقه تروریستی انجام می‌شود.

آنچه مشخص است حرمت شرعی موضوع تخریب و تهمت علیه نامزد‌های تمام طیف‌های سیاسی می‌باشد که به طور صریح از جانب رهبر انقلاب با کلیدواژه لجن پراکنی ممنوع تعیین تکلیف شده و این ایجاد نفرت و اختلاف و تهمت‌ها تنها برای طراحان آن منفعت دارد و در تضاد کامل با مشی دینی و اخلاقی ما است.

به نظر می‌رسد مقابله با این موضوع نه تنها تکلیف حامیان نامزد‌ها و دوست‌داران نظام و ایران است، بلکه مطالبه افکار عمومی از خود نامزد‌های انتخاباتی نیز هست که در برابر تخریب‌ها موضع صریح اتخاذ نمایند تا مرز بین هواداران واقعی نامزد‌ها و اکانتهای وابسته به فرقه رجوی و اسرائیل مشخص و فاصله‌گذاری لازم انجام شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=46844