• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024

پیام ثریا عبداللهی، مسئول تشکل مادران انجمن نجات به بهانه بازگشت عزتمندانه حمید نوری به میهن

  • کد خبر : 46841
  • 18 ژوئن 2024 - 8:04
nori1

ثریا عبداللهی، مسئول تشکل مادران انجمن نجات در پیامی بازگشت عزتمندانه حمید نوری به میهن و شکست خفت بار فرقه رجوی را تبریک گفت.

به گزارش فراق در متن پیام مادر ثریا عبداللهی آمده است:

از طرف تشکل مادران انجمن نجات آزادی آقای حمید نوری، شهروند مقاوم ایرانی را به خانواده محترم ایشان، ملت و دولت ایران تبریک و تهنیت می‌گویم. خدا را شاکرم که در پی اتفاقات پشت سر هم، خواری و فضاحت فرقه رجوی را شاهد هستیم.

فرقه خائن و خیانت‌کار رجوی، به خیال خودش، فکر می‌کرد می‌تواند با صرف هزینه‌های میلیون‌ها دلار پول اجنبی، یک سری وکیل و قاضی بی‌وجدان و بی‌اصل را بخرد و خط خود را پیش ببرد. غافل از آنکه خدا جای حق نشسته و سرانجام عدالت برقرار شد.

الحمدلله که فتنه‌گری فرقه هر بار به خودش برمی‌گردد. اذیت و آزار، شکنجه و زندانی‌سازی شهروندان ایرانی و افرادی که منتقد آنان هستند به جایی نمی‌رسد. ما استوارتر از قبل برای افشای همه نیرنگ‌های آنان تا به آخر هستیم. قبل‌تر آقای اسدالله اسدی و هم‌اکنون آقای حمید نوری به حول و قوه الهی از اسارت و فتنه گروه خیانت‌کار نجات یافتند. ایشان در زمان اسارت از همه حقوق انسانی محروم بودند. این نمایشی از نقض حقوق بشر توسط فرقه رجوی بود.

همانطور که سال‌هاست، فرزندان ما را به گروگان گرفته و بسیاری از آن‌ها را بدون هیچ محکمه‌ای زندانی و یا سربه‌نیست می‌کند. آقای حمید نوری در پنج سال گذشته با مقاومت و از جان گذشتگی در مقابل فرقه رجوی ایستاد و نشان داد که پایه‌های آن سازمان چقدر سست و لرزان هستند. آن‌ها نتوانستند با صرف میلیون‌ها دلار برای خود آبرو و مقبولیت بخرند.

دنیا فهمید که فرقه رجوی وجهه‌ای ندارند و هر دست و پایی که می‌زند، با صرف پول و لابی دشمنان ایران انجام می‌شود. ما نمایشی دیگر از ذات فرقه را دیدیم. دیدیم چگونه، با چه بی‌رحمی و سبعیتی با مخالفین خود برخورد می‌کنند و از هیچ دروغ و شانتاژی دریغ نمی‌کنند. بازهم نظاره‌گر بودیم، وزنه و وجهه‌ای ندارند و بی‌هوده خود را به در و دیوار می‌کوبند.

با آرزوی آزادی تمام فرزندان ما از شکنجه گاه روح و جسم رجوی.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=46841

نوشته های مشابه

24سپتامبر
متهمان این پرونده باید به دادگاه ایران مسترد شوند
اتمام حجت آقای قاضی با کشورهای اروپایی در نوزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از سران سازمان مجاهدین خلق

متهمان این پرونده باید به دادگاه ایران مسترد شوند