• امروز : پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 27 June - 2024

سنگین‌ترین شکست رجوی در ۵ سال گذشته / میلیون‌ها دلار به باد رفت

  • کد خبر : 46814
  • 16 ژوئن 2024 - 9:10

وقتی در مسیر حق و عدالت قرار داریم شک نکنیم که خدا همواره پشت و پناهمان بوده و آن چنان دشمنان ما را خار و خفیف می‌کند که خودمان متحیر خواهیم شد.

به گزارش فراق، حمید نوری، شهروند ایرانی زندانی در سوئد روز گذشته آزاد شد و با استقبال خانواده و اطرافیانش به ایران بازگشت. تمام هزینه‌های سنگین و توطئه‌های رجوی در این زمینه آن چنان به پایان رسید که آن‌ها را غافلگیر کرد و هاج و واج گذاشت.

در واقع پروژه صهیونیستی رجوی و همراهان آنان با تمام سرمایه‌گذاریهای کلانی که کرده بودن با شکست مفتضحانه ای مواجه شد. این توطئه آن چنان سهمگین و گسترده بود که رجوی با خرج دلارهای انبوه دادگاه را به آلبانی منتقل کرد تا شاکیان و شاهدان پرونده سازی های کذایی را به صحنه بیاورد ولی مثل همیشه حق بر باطل پیروز شد و اهداف شیطانی آنان نتیجه بخش نبود. حاصل آن همه کارهای کذایی چه شد؟ پاسخ در یک کلام این است که «مفتضح شدند»

همۀ کسانی که در این خصوص سرمایه گذاری کرده بودند دچار شکست و خفت شدند، از ایرج مصداقی که استارت زنندۀ این ماجرا بود تا دُم و دنبالچه های رجوی و تمامی رسانه هایی که دشمنی دیرینه ای با ایران و ملت ایران داشتند.

یادمان نمی رود همین سوئدی که مهد حقوق بشر است چقدر آقای حمید نوری و خانواده اش را آزار و اذیت کرد، اجازۀ ملاقات به خانواده اش نداد، دادگاه های آن چنانی برگزار کرد و کلی جار و جنجال راه انداخت که گویا سینه چاکان و مدعیان انسانیت هستند ولی خداوند آنان را دچار ذلت کرد. وقتی ما صحنه را خوب نگاه که می کنیم تمامی دولت ها و گروه ها و افرادی که زیر ماسک حقوق بشر مخفی شده اند خودشان ضایع کنندگان و ناقضین اصلی حقوق بشر می باشند.

اما دوستان یک تجربه در این زمینه وجود دارد و آن اینکه وقتی در مسیر حق و عدالت قرار داریم شک نکنیم که خدا همواره پشت و پناهمان بوده و آن چنان دشمنان ما را خار و خفیف می‌کند که خودمان متحیر خواهیم شد.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=46814