• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
سیاست چماق و هویج ایالات متحده در آلبانی

سرمایه‌گذاری ۲ میلیون دلاری آمریکا برای آموزش افسران ویژه ضدتروریسم در آلبانی

  • کد خبر : 46813
  • 16 ژوئن 2024 - 9:03
albani 1

افسران پلیس آلبانیایی که در چارچوب ایجاد گروه ویژه کمک به ضد تروریسم تحت حمایت برنامه امنیتی دیپلماتیک ATA وزارت امور خارجه آمریکا آموزش دیده بودند، فارغ التحصیل شدند.

به گزارش فراق از پایگاه خبری نیوز بمب آلبانی، سفارت آمریکا در تیرانا مسئول هماهنگی این سرمایه گذاری دو میلیون دلاری بوده است که روز شنبه در بیانیه ای در این خصوص آورده است: «به فارغ التحصیلان کلاس عملیات توسعه و مدیریت گروه ویژه کمک به مبارزه با تروریسم تبریک می‌گوییم که نشان دهنده سرمایه گذاری ۲ میلیون دلاری از سوی برنامه ATA امنیتی دیپلماتیک وزارت خارجه ایالات متحده است.»

بر اساس نوشته این پایگاه خبری آلبانیایی، در مراسم جشن فارغ التحصیلی این افسران پلیس، سرپرست معاونت ماموریت و رئیس دفتر امنیت منطقه ای(RSO)، کاترین هاموند و معاون مدیر کل پلیس ایالتی، سوکول بیژگا حضور داشتند که تاکید کردند این آموزش ۱۰ روزه با هدف بهینه سازی هم افزایی بین افسران اجرای قانون بوده است.

albani 2

از سال ۲۰۱۷، سفارت آمریکا و RSO فعالانه از پلیس ایالتی در افزایش توانایی های آن در پزشکی قانونی دیجیتال و مبارزه با تروریسم حمایت کرده‌اند.

این اقدام‌ها در حالیست که فرقه تروریستی رجوی بیش از ۱۰ سال می‌شود که با حمایت آمریکا در حومه تیرانا پایتخت آلبانی استقرار یافته و با پشتیبانی آن‌ها به رفتارهای تروریستی مشغول است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=46813

نوشته های مشابه

24سپتامبر
متهمان این پرونده باید به دادگاه ایران مسترد شوند
اتمام حجت آقای قاضی با کشورهای اروپایی در نوزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از سران سازمان مجاهدین خلق

متهمان این پرونده باید به دادگاه ایران مسترد شوند