تغییر نام استراتژی «کانونهای شورشی» به «ارتش مردمی» به نوعی یک تغییر تاکتیک با هدف برندسازی جدید توسط تروریستهای آلبانی نشین است.
به گزارش فراق، پوشکی های آلبانی نشین با برندی جدید فعالیت جذب، سازماندهی و انجام ماموریت در اغتشاشات ۱۴۰۱ را شروع کرده و کار معرفی برندهای جدید را نیز به رسانههایی چون سعودی اینترنشنال سپردند. انتشار بیانیه از طرف عناوین جعلی همچون «جوانان محلات» در راستای همین برندسازی در شهرها و مناطق مختلف کشور آغاز شد و محتوای تولیدشده توسط آنها نیز در رسانههای آشوبگرشان ضریب داده می شود.
انتهای پیام