• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

اعتراف به جاسوسی یک فرقه …

  • کد خبر : 3797
  • 14 سپتامبر 2015 - 9:46

اعتراف به جاسوسی یک فرقه

spy_vs_spy_by_mojahedinنکات ضعف و موارد نا متعارف بسیار و به خروار است که هر کدام سرفصلی برای افشاگری و شناخت واقعی و آگاهی از ماهیت پشت پرده ی آن می باشند.

جاسوسی برای بیگانگان از جمله مواردی است که توسط سران فرقه رجوی (منافقین) در زمینه های مختلف صورت می گیرد.

اسراییلی‌ها اولین بار در اوایل دهه ۸۰ به مجاهدین علاقه‌مند شدند. اسراییل به نوعی اهرم امنیتی معتبری علیه ایران احتیاج دارد.
اولین تماس فیزیکی بین مجاهدین و افسران اطلاعاتی اسراییل در دسامبر ۱۹۸۸ صورت گرفت. نکته اصلی ملاقات، تهدید موثق اسراییل برای بمباران تأسیسات هسته‌ ای عراق بود.

مجاهدین و موساد:
یکی از ویژگی‌های جالب توجه دنیای پیچیده و مخفی مجاهدین خلق، رابطه سازمان با تعدادی از سرویس‌های اطلاعاتی قدرتمند می‌باشد که‌ جالب‌ترین، حساس‌ترین و در نهایت، مفتضحانه‌ترین آنها رابطه مجاهدین با جامعه اطلاعاتی اسراییل ـ به ویژه موساد ـ می‌باشد.

جاسوسی از عراق تا اسراییل:
سرویس‌های اطلاعاتی عراق از مجاهدین به طور مؤثری به عنوان نقطه تماس با اسراییلی‌ ها استفاده کردند.مکان ملاقات در یک مکان روستایی در Kilvrough، واقع در شبه جزیره گاور(Gower) در جنوب ولز(Wales) بود. نماینده مجاهدین، یک تیم چهار نفره از شعبه امنیت سازمان بود. آنها مستقیما به ابراهیم ذاکری ـ رییس سابق اطلاعات مجاهدین- گزارش می‌ دادند. میانجی‌ها به تیم مجاهدین گفته بودند که آنها قرار است مسئولان طبقه متوسط از وزارت خارجه اسراییل را ملاقات کنند.

دومین ملاقات مجاهدین با موساد:
دومین ملاقات در ماه می سال ۱۹۹۶ در یک خانه امن مجاهدین در حومه منچستر صورت گرفت. این خانه امن توسط اکرم دامغانیان که در آن زمان با شاخه امنیتی سازمان مرتبط بود، کنترل می‌شد. رییس امنیت سازمان مجاهدین، ابراهیم ذاکری در اوایل ماه می ۱۹۹۶ ظاهرا برای بررسی تیم امنیتی خودش در منچستر بود.اما واقعیت سفر غیرمعمول ذاکری به آن منطقه از انگلستان، ملاقات با هیأت اطلاعاتی اسراییل بود. این بار صریحا به مجاهدین گفته شده بود که با موساد ملاقات خواهند کرد.

فریب خبری مجاهدین- موساد:
بزرگترین ضربه فریب خبری مجاهدین- موساد، به اصطلاح افشای رأکتورهای نطنز و اراک در تابستان ۲۰۰۲ بود. این اخبار فریب توسط یک واحد جنگ روانی موساد به یک تیم امنیتی مجاهدین در اروپا منتقل شده بود.

اعتراف به جاسوسی:
محمدرضا سعادتی از سران فرقه رجوی اعتراف کرده است که جاسوس شوروی بوده است؟

مهم‌ترین نکته که باید درباره ارتباط اطلاعاتی مجاهدین با موساد گفت این است که این رابطه، در بهترین وجه، یک همکاری تاکتیکی است.

پایگاه اطلاع رسانی رجویسم

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3797

نوشته های مشابه